اخبار داغ

پیگیری رسانه‌ها نتیجه داد؛

کارگران اخراج شده بندر فریدونکنار دوباره مشغول به‌کار شدند/ دولت همچنان مانع اصلی ترانزیت

کارگران اخراج شده بندر فریدونکنار دوباره مشغول به‌کار شدند/ دولت همچنان مانع اصلی ترانزیت
بعد از انتشار گزارش اخراج کارگران بندر فریدونکنار و پیگیری های صورت گرفته، کارگران اخراج شده دوباره مشغول به‌کار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بعد از انتشار گزارش اخراج کارگران بندر فریدونکنار و پیگیری‌های صورت گرفته توسط پایگاه خبری تحلیلی بلاغ مازندران نسبت به این موضوع، کارگران اخراج شده دوباره مشغول به‌کار شدند.

سیدجواد اوصیا رئیس اداره بندر فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پس از رسانه‌ای شدن موضوع اخراج کارگران این بندر و پیگیری‌های صورت گرفته، کارگرانی که به‌علت تعطیلی سایت نفتی بندر فریدونکنار اخراج شده بودند دوباره به‌کار مشغول شدند.

وی با اشاره به اینکه به‌علت بسته بودن مرز ترانزیتی ایران و کشورهای همسایه همچنان مشکلات سایت نفتی بندر پابرجاست، خاطرنشان کرد: کارگرانی که در سایت نفتی مشغول بودند و به‌علت مشکلات به‌وجود آمده از کار اخراج شدند درحال حاضر بسیاری از آن‌ها در قسمت‌های دیگر بندر مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره بندر فریدونکنار نقش رسانه را در موضوع بازگشت کارگران اخراج شده این بندر بسیار تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها ابزار بسیار مهمی هستند که در انتقال مشکلات به مسئولان و جامعه نقش ویژه‌ای دارند و موجب می‌شوند که یک مسئول به عملکرد خود دقت بیشتری داشته باشد.

وی رسانه را وجدان بیدار جامعه عنوان کرد و افزود: رسانه موجب می‌شود که مسئولان در قبال تصمیماتی که می‌گیرند سنجیده‌تر عمل کنند و به تبعات آن بیاندیشند.

اوصیا ادامه داد: باتوجه به گزارشی که رسانه‌ها بابت بسته شدن مرز ترانزیتی ایران و افغانستان منتشر کردند استاندار مازندران یک نامه‌ای را به وزیر نفت برای بازگشایی این مسیر نوشتند تا مشکلات موجود برطرف شود.


به گزارش بلاغ، درحالی که بسته شدن مرز ترانزیتی ایران و کشورهای همسایه مشکلات زیادی را برای سرمایه‌گذاران و همچنین کارگران بنادر به‌وجود آورده اما دولت باز هم در تصمیمی عجیب طی مصوبه‌ای در هیات وزیران، ترانزیت مواد سوختی را تا پایان سال 99 از مرزهای ایران به کشورهای همسایه توسط بنادر و گمرکات کشور ممنوع اعلام کرد که ممکن است این موضوع صدمات زیادی را به افراد مختلف وارد کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, اخراج کارگران بندر فریدونکنار ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه