اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور عنوان کرد؛

رزمایش مومنانه فتح دیگری در مبازه با ویروس کرونا/تقویت همدلی و مواسات، رویشی از درون کرونا

رزمایش مومنانه فتح دیگری در مبازه با ویروس کرونا/تقویت همدلی و مواسات، رویشی از درون کرونا
نعمت اسدی گفت: فتح دیگری در ایام مبازه با ویروس کرونا رقم خورد و در این مدت از رزمایش ایثار تا مراحل رزمایش مؤمنانه کارهای بزرگی انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مرحله سوم رزمایش مؤمنانه با رمز یا مهدی ادرکنی در سپاه ناحیه نور عصر امروز با حضور ائمه جمعه،فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه نور، بخشداران ، شهرداران، دهیاران ، شوراهای اسلامی، بسیجیان و مسئولان شهرستان آغاز شد.
 
امام جمعه شهرستان نور در این رزمایش با اشاره به سالروز فتح خرمشهر اظهارکرد: فتح خرمشهر روز عظمت ایثار و مقاومت و پیروزی اسلام بر کفر جهانی است که امام (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و مقام معظم رهبری فرمود خرمشهر فقط در تاریخ ثبت نخواهد شد بلکه بالاتر از ثبت در تاریخ یک معجزه الهی است.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی تصریح کرد: بعد از آغاز جنگ تحمیلی 31 شهریور 59 در طول یکسال سراسر جنگ با شکست مواجهه شدیم و این شکست ریشه در بی‌تدبیری فرمانده کل قوای آن زمان، رئیس جمهور منحوس و خبیث بنی صدر خائن داشت.

امام جمعه نور افزود: پس ازعزل رئیس جمهور عدم کفایت سیاسی او به رأی مجلس شورای اسلامی وقت تأیید شد و فضای کشور کاملاً تغییر پیدا کرد و این تدبیر و اندیشه فضای سیاسی را به فضای مردمی و عمومی تبدیل و جنگ را از حالت کلاسیک که فقط نیروهای مسلح در مقابل دشمن مبارزه کنند تبدیل به یک فضای مردمی کرد.

این مسئول گفت: امام خمینی(ره) دستور دادند نیروهای مردمی باید در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و نظامی حضور فعال داشته باشند که مردم با لبیک به فرمان امام(ره) در قالب بسیج مردمی و سپاه قهرمان در همه میادین مبارزه به ویژه خط مقدم جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند.

احمدی یادآورشد: در عملیات‌های ثامن الائمه، فتح المبین و بیت المقدس نیروهای مردمی از گردان به تیب و لشگر ارتقاء پیدا کرد و حضور نیروهای بسیجی و مردمی شاهد پیروزی‌های سرشار از حصر آبادان تا خرمشهر بودیم که درعملیات بیت المقدس پیروزی بزرگی را به دست آوردیم که امام (ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمود پیروزی خرمشهر شبیه یک معجزه بود خاطرنشان کرد: صدام با مشاوره‌هایی از مستشاران روسی و آمریکایی برنامه ریزی کرد تا 20 سال در خرمشهر ثبات پیدا کند تا استان خوزستان را از ایران جدا کند.

امام جمعه نور بیان کرد: ملت قهرمان ایران با فرماندهی کل قوا امام(ره) ، بسیج مردمی و نیروهای مسلح توانست پس از 575 روز اشغال رژیم بعث عراق با پشتوانه 40 کشور دنیا به ویژه استکبار جهانی در رأس آمریکا این شهر را از چنگال دشمنان آزاد کند.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور مردم یک قدرت مؤثر است که ریشه در تعالیم دینی ما دارد، اظهارکرد: با آموزه‌های الهی در ادامه جنگ و سازندگی تا امروز شاهد صحنه‌های نمایش قدرت ایران اسلامی هستیم.

احمدی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور قدرتمند منطقه در دنیا ظاهر شده است و با شیوع ویروس کرونا دنیای استکبار با همه قدرت‌های پوشالی و مدعیان علم و تکنولوژی بروز به چالش کشیده شد و بیشترین آمار تلفات را در آمریکا و اوروپا شاهد بودیم.

وی با اشاره به رزمایش مؤمنانه با بسیج مردمی افزود: با حضور نیروهای مردمی در همه صحنه‌ها در قالب جهاد سلامت پزشکان، پرستاران، خیرین و همه مردم و بسیج قدرتمند مردمی در حوزه‌های مختلف به ویژه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج با مدیریت سپاه پاسداران جان بر کف و نیروهای مسلح امروز توانستیم برگ زرین و پر افتخار تر از گذشته ثبت کنیم.

امام جمعه نور با قدردانی از بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان نور یادآورشد: مرحله سوم رزمایش بزرگ مواسات و همدلی مؤمنانه با نام امام زمان (عج) و با ذکر یا مهدی ادرکنی آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور نیز در این مراسم با اشاره به مرحله سوم رزمایش مؤمنانه اظهارکرد: در سالروز آزاد سازی خرمشهر یک فتح دیگری در ایام مبازه با ویروس کرونا رقم خورد و در این مدت از رزمایش ایثار تا مراحل رزمایش مؤمنانه کارهای بزرگی انجام شد.

سید نعمت اسدی گفت: امروز افتخار ما این است که چند قدم پیشتر از کسانی هستیم که در جهان طلایه دار برخی از کارها بودند و در ایران اسلامی مردم و مسئولان در کنار هم دغدغه انقلاب و نظام اسلامی را دارند.

وی تصریح کرد: با همت خیرین و همکاری مسئولان و بسیجیان و مردم ولایتمدار از هر قشر و نهادی توانستیم بسته‌های معیشتی را بیش از آن چه در برنامه ریزی که برای جامعه هدف داشتیم، آماده سازی کنیم.

این مسئول با اشاره به یکهزار بسته معیشتی برای جامعه هدف در برنامه‌ها، یادآورشد: باهمت دهیاران، بخشداران، مجموعه خیران و بسیجیان بیش از دوهزار و 700 بسته معیشتی و بهداشتی، برنج و مرغ تهیه شد که با اعلام آغاز رزمایش توسط امام جمعه نور اجرایی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به رزمایش مؤمنانه افزود: از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان نور استدعا دارم این معجزه قرن و اجرای رزمایش در تمام زمان‌ها و مکان‌ها در مشکلات به صورت فراگیر و همه جانبه با همدلی انجام دهیم و همدیگر را یاری رسانیم تا خداوند و امام زمان(عج) و ائمه طاهرین از ما خشنود و راضی باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه