اخبار داغ

کارشناس فرهنگی:

تحریم آمریکا تاثیری بر فعالیت نیروی انتظامی ندارد

تحریم آمریکا تاثیری بر فعالیت نیروی انتظامی ندارد
میر مهدی کارشناس فرهنگی با اشاره به اینکه تحریم آمریکا به ضرر خودشان تمام می شود و هیچ اثری نسبت به ایران ندارد گفت: با وجود تمام تحریم ها ایران با مشکلی مواجه نمی شود و نیروی انتظامی فعالیت خود را با اقتدار ادامه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید‌احمد میر‌مهدی کارشناس فرهنگی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: مسئله تحریم از زمان پیامبر اکرم (ص) بوده و در طول  تاریخ ادامه داشته است و همیشه پیروان اسلام حقیقی و پیروان ولایت از سوی دشمنان در مضیقه‌های متعدد قرار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

میر مهدی اظهار کرد: این تحریم ها نشانه حقانیت حرکت است که خبیث ترین و منفورترین دولت جهان، کشور ایران را در زمینه های مختلف و امروزه نیز  نیروی انتظامی را مورد تحریم قرار داده است.

,

وی با اشاره به اینکه تحریم نیروی انتظامی به نفع جهان نیست چون جهان نیاز به تعامل دارد افزود: برای جلوگیری از فعالیت های تروریستی، قاچاق مواد مخدر و.. به اقدامات نیروی انتظامی نیاز است.

,

این کارشناس فرهنگی بیان کرد: با وجود تمام تحریم ها ایران با مشکلی مواجه نمی شود و نیروی انتظامی فعالیت خود را ادامه می دهد تحریم آن ها هم به ضرر خودشان تمام می شود و این تحریم ها هیچ اثری نسبت به ایران ندارد.

,

وی گفت:  دست آمریکا از همه جهت نسبت به ایران کوتاه شده و دیگر نمی توانند ایران را در مسائل مختلف تحریم کنند هدف سیاه نمایی است و می خواهند بگویند تمام ارگان ها در مضیقه قرار گرفتند در حالی که ما فعالیت‌های خودمان را با قوت ادامه می دهیم نفت ما را تحریم کردند ما بهتر هم فروختیم امروزه هم با حرکتی که داریم و سوخت به ونزوئلا می فرستیم کاملا تحریم ها شکسته و جز سرو صداها چیزی برای آمریکا باقی نمانده است.

,

میر مهدی به ویژگی های مثبت تحریم ها اشاره کرد و گفت: تحریم ها دو خاصیت برای ما دارد،اول اینکه می فهمیم که باید روی پای خود بایستیم و ثانیا مسئله حقانیت ما را ثابت می کند حقانیت ما ثابت شده که راهی که پیش گرفتیم درسته باید مقابله کرد و حقانیت مقاومت را می فهمیم که هر چه مقاومت کنیم کار ها بهتر پیش می رود هر چه مذاکره کنیم به دیگران محتاج ترمی شویم.

,

کارشناس فرهنگی با بیان اینکه دولت آمریکای تولید کننده تروریست در دنیا و پشتیبانی کننده از تولیدکنندگان مواد مخدراست خاطرنشان کرد: با چنین دولتی که این چنین رفتارهایی دارد ثابت شد که مذاکره اشتباه  است . آن ها فقط زبان زور را می فهمند همانطور که دیدیم هرجا مقاومت کردیم آن ها عقب نشینی کردند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه