اخبار داغ

صادرات بنزین به ونزوئلا سیلی سخت به دشمنان این مرزبوم است

صادرات بنزین به ونزوئلا سیلی سخت به دشمنان این مرزبوم است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: صادرات بنزین به ونزوئلا سیلی سخت به دشمنان این مرزبوم است و برافراشتن پرچم ایران اسلامی و پیمودن عرض اقیانوس اطلس هیمنه ی ناوگان دریایی ایالات متحده را درهم شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی فخرایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار سپاس، گفت: اقتدار نظام اسلامی ناشی از رهبری هوشمند و مقتدرانه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی و درسایه ی خون پر برکت شهدای این مرزوبوم به دست آمده،فن آوری موشکی ایران ورشادت های فرماندهان ایران اسلامی همچون سردار شهید سلیمانی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: این اقتدار و رشادتها  علنا تحریم های آمریکا را شکست داد وتوانست تضمینی برای فعالیت های اقتصادی ایران در شرایط تحریم باشد.

,

فخرایی افزود: برافراشتن پرچم ایران اسلامی و پیمودن عرض اقیانوس اطلس هیمنه ی ناوگان دریایی ایالات متحده را درهم شکست.

,

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر با اشاره به صادرات نفت ایران به کشور ونزوئلا تصریح کرد: امروز با صادرات بنزین به ونزوئلا سیلی سخت اقتصادی به دشمنان این مرزبوم خواهیم زد.

,

فخرایی افزود: ونزوئلا هم در تولید و تامین نیاز داخلی خود دچار مشکل است به همین دلیل این اتفاق منافع زیادی برای هر دو کشور دارد.

,

وی با بیان اینکه آمریکائی‌ها به تعبیر حضرت امام(ره) مانند شیر پیری می باشند که تنها نعره می زنند و قدرتی ندارند، خاطرنشان کرد: کشورهای دنیا نباید از آمریکائی ها و قدرت های خالی آنان هراسی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه