اخبار داغ

کارگردان و مستندساز ایلامی عنوان کرد؛

نیروی انتظامی خار چشم آمریکا/ تحریم غیر قانونی ناجا راه به جایی نخواهد برد

نیروی انتظامی خار چشم آمریکا/ تحریم غیر قانونی ناجا راه به جایی نخواهد برد
کارگردان و مستندساز ایلامی گفت: نیروی انتظامی امروز در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح خار چشم آمریکااست و با تحریم و چنین حرکات سخیفی از جانب دشمنان متزلزل نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،"قدرت باقری"، کارگردان و مستندساز ایلامی در گفتگو با ایلام بیدار گفت: حکایت تحریم های ظالمانه دولت مستکبر وجنایتکار آمریکا حکایت تازه ای نیست و ما با آنها کنار آمده ایم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: نگاه مردم و مسئولان مملکت در مواجهه با این اقدامات ضد بشری نگاهی درون زا و توأم با همگرایی است و این اقدامات خصمانه را خنثی و بی اثر کرده است.

,

باقری افزود:  تحریم غیر قانونی ناجا هم از نگاه ملت بصیری که ذات کثیف آمریکا را بخوبی می شناسند، محکوم است و سران استکبار از این اقدامات راه بجایی نخواهند برد.

,

 کارگردان و مستندساز ایلامی گفت: همه ما در واکنش به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اکنون پاسدار حریم ولایت و ارزشهای اسلامی در اقصی نقاط ایران هستیم و اکنون هم با افتخار در صف حافظان حریم امنیت و آسایش این مرز وبوم قرار می گیریم .

,

وی تصریح کرد: غیرت ما غیرت اسلامی است و در مبارزه با غارتگران امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران اسلامی درنگ نمی کنیم و پیروزی حتمی در انتظار ماست.

,

باقری یادآور شد: نیروی انتظامی امروز در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح خار چشم آمریکااست و با تحریم و چنین حرکات سخیفی از جانب دشمنان متزلزل نخواهد شد همانگونه که امروز سپاه در اوج اقتدار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه