اخبار داغ

همسر شهید ناجا:

تحریم ناجا نشانه دشمنی آمریکا با ملت ایران است/ ناجا برای امنیت منطقه و جهان تلاش می‌کند

تحریم ناجا نشانه دشمنی آمریکا با ملت ایران است/ ناجا برای امنیت منطقه و جهان تلاش می‌کند
علیمرادی همسر شهید همایی فصیح با اشاره به اینکه تحریم ناجا توسط آمریکا نشانه دشمنی آمریکا با ملت ایران است گفت: مبارزه با اشراری که نه‌تنها در منطقه بلکه در جهان شناخته‌شده بودند همه این‌ها با تقدیم شهدای ناجا حاصل‌شده است که جامعه جهانی باید قدردان این باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا علیمرادی همسر شهید علیرضا همایی فصیح در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: در خصوص تحریم ناجا توسط آمریکا می توان به صحبت های رهبر معظم انقلاب استناد کرد که فرمودند آمریکا دشمن اصلی همه مردم ایران است.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند دشمنی آمریکا با ما محدود به یک نهاد سازمان و یا یک موضوع و مسئله خاص نیست. آمریکا تنها با سپاه و یا ناجا دشمن نیست و تنها با مسئله هسته ای دشمنی ندارد بلکه با کل ملت ایران و پیشرفت آن‌ها دشمن است.

همسر شهید همایی فصیح تصریح کرد: آمریکا هر نهادی را در نظام جمهوری اسلامی ایران تحریم می کند دلایل متعدد از جمله دشمنی با دین ملت ایران، استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت ایران و روحیه انقلابی مردم ایران است.

تحریم ناجا نشانه دشمنی آمریکا با ملت ایران است

علیمرادی خاطرنشان کرد: دستاوردهای ناجا در داخل کشور و بیرون از مرزها و منطقه بسیار زیاد بوده و باعث تأمین امنیت در منطقه شده است ناجا شهدای عاشق و عارف را برای تأمین امنیت مردم ایران و منطقه تقدیم کرده است همین ایجاد امنیت در ایران و منطقه باعث دشمنی آمریکا با نیروهای ناجا است.

وی تصریح کرد: شهدای ناجا همگی عاشق ولایت و عارف به مسائل بودند من این مسئله را عیناً مشاهده کردم سال ها زندگی در کنار شهید همایی فصیح از شهدای ناجا این را به من ثابت کرد که نیروهای ناجا پیرو ولی فقیه و آماده جان‌فشانی برای مردم ایران هستند.

همسر شهید همایی فصیح ادامه داد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر ازجمله دستاوردهای منطقه ای و درخشان ناجا است همچنین مبارزه با اشراری که نه تنها در منطقه بلکه در جهان شناخته شده بودند همه این ها با تقدیم شهدای ناجا حاصل شده است که جامعه جهانی باید قدردان این باشد.

نیروهای ناجا فرزندان همین ملت هستند

علیمرادی تأکید کرد: تحریم ناجا توسط آمریکا نشانه دشمنی آمریکا با ملت ایران است نیروهای ناجا فرزندان همین ملت هستند آمریکا در دفعه برای تحریم ملت ایران یک بهانه پیدا می کند این بار ناجا بهانه دشمنی آمریکا با ملت ایران شد ناجا نه تنها باعث امنیت مرزهای ایران است بلکه برای کشورهای هم مرز با ایران نیز تأمین امنیت کرده است این مسئله را کشورهای همسایه به خوبی می دانند اما آمریکا از این اقتدار و امنیتی که ناجا به ارمغان آورده ناراحت است این مسئله را همه می دانند.

وی افزود: شهید همایی فصیح به لباسی که به تن داشت افتخار می کرد و آن را مقدس می دانست همواره در حال انجام وظیفه بود زمان هایی که در قم بودند تا نیمه های شب در کلانتری بودند و در زمانی هایی که به مأموریت می رفتند یک ماه و یا چند ماه از ما دور بودند و زمان کمی به مرخصی می آمدند نیروهای ناجا این‌گونه برای ملت ایران جان‌فشانی می کنند.

خاطرنشان می شود سرتیپ دوم شهید علیرضا همایی فصیح در 23 خرداد 1390 در کسوت فرمانده انتظامی شهرستان "دلگان استان سیستان و بلوچستان" در درگیری با اشرار به فیض شهادت نائل آمد .

طبق شاهدان در روز شهادت شهید همایی فصیح در فرمانداری شهرستان دلگان، برای تأمین امنیت شهر جلسه‌ای برگزار کردند. در حین جلسه صدای شلیک گلوله می آید. شهید به سرعت از اتاق جلسه بیرون می رود تا سر و گوشی آب دهد که متوجه می شود تعدادی از اشراربه طلا فروشی محل حمله کرده اند. او به سرعت وارد معرکه می شود. آن شش نفر سارق مسلح بودند که به سوی شهید و دو بسیجی تیراندازی می کنند. شهید همایی فصیح و آن دو بسیجی به شهادت می رسند. چهار نفر از آنها همان لحظه دستگیر شدند و دو نفر هم چند روز بعد در کرمان به دام پلیس افتادند

پیکر پاک شهید همایی فصیح در یک مراسم باشکوه تشییع و در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا , قم فردا,
,
,
,
,
,
, تحریم ناجا نشانه دشمنی آمریکا با ملت ایران است,
,
,
,
,
,
,
,
, نیروهای ناجا فرزندان همین ملت هستند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه