اخبار داغ

عضو تیم ملی والیبال نشسته:

هجمه به پلیس خلاف ادعای حقوق بشری امریکاست/ اقتدار و پیشرفت نیروی انتظامی کشورمان عامل تحریم آن است

هجمه به پلیس خلاف ادعای حقوق بشری امریکاست/ اقتدار و پیشرفت نیروی انتظامی کشورمان عامل تحریم آن است
حسین فرزانه سیاهکل گفت: نیروی انتظامی به دلیل توفیقات و دستاوردهایی که دارد مورد تهاجم کشورهای زورگو قرار گرفته و تحریم شده‌ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فرزانه سیاهکل در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ با اشاره به نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس کشور است و اگر کسی تعرضی به کشور داشته باشد این ارگان برای برقراری آرامش به کشور پیشقدم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به دلیل توفیقات و دستاوردهایی که داراست مورد تهاجم کشورهای زورگو قرار گرفته و تحریم شده‌ است.

,

این ورزشکار قزوینی بیان کرد: در واقع این رخداد را باید به گونه‌ای خوشایند دانسته و به فال نیک گرفت؛ زیرا اگر پیشرفتی وجود نداشت هیچ گاه مورد تحریم واقع نمی‌شدیم.

,

عضو تیم ملی والیبال نشسته گفت: طبق قانون، برقراری نظم و امنیت و ثبات در کشور به عهده نیروی انتظامی است و خدا را شاکریم که چنین نیرویی به کشور خدمت می‌کند.

,

وی عنوان کرد: از زمانی که گفتمان پلیس با مردم راه‌اندازی شد، ذهنیت‌هایی که پیش از آن درباره این ارگان وجود داشت بهبود یافت و مردم به این ارگان نزدیک شده و نسبت به آن شناخت بیشتری پیدا کردند.

,

این ورزشکار قزوینی بیان کرد: باید توجه داشت که پلیس دارای مجموعه‌ای از قوانین و مجازات‌هاست که وجود آن‌ها در هر کشوری الزامی است و باید رعایت شود؛ زیرا مجازات حق مجرم است و پلیس کشور متولی اجرای آن است و اگر این اقدام عملی نشود هرج و مرج در جامعه شکل می‌گیرد.

,

تحریم پلیس طبل توخالی امریکا در مواجهه با پیشرفت این نهاد است

, تحریم پلیس طبل توخالی امریکا در مواجهه با پیشرفت این نهاد است,

این قهرمان فراملی عنوان کرد: در سال‌های اخیر نقش و زمینه‌های فعالیت نیروی انتظامی به دلیل تنش‌های موجود در منطقه بسیار پررنگ‌تر شده، از این رو لازم است قدردان این نیروهای خدوم باشیم.

,

وی تصریح کرد: باید بدانیم که تحریم نیروی انتظامی از سوی دشمن، افتخاری برای ما محسوب می‌شود؛ زیرا نشان دهنده اقتدار و پیشرفت‌های این نیرو است.

,

عضو تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به تاثیر تحریم بر عملکرد نیروی انتظامی بیان کرد: اکنون تحریم بین جوامع بین‌المللی درحال رنگ باختن است؛ به طوریکه شاهد بودیم علی‌رغم اقدامات صورت گرفته نفت‌کش‌های ما به دریاهای امریکایی رسیدند.

,

وی بیان کرد: در رابطه با نیروی انتظامی نیز تحریم‌ها بر عملکرد و دستاوردهای پلیس تاثیر چندانی نخواهد داشت.

,

فرزانه سیاهکل ادامه داد: البته طی چند سال گذشته دشمنان ما اختلالاتی را در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی در کشور ایجاد کردند؛ اما درهر صورت مردم برای پلیس ارزش قائل هستند.

,

وی با بیان اینکه تحریم پلیس به‌عنوان نیروی امنیتی کشور توسط امریکا خلاف ادعای حقوق بشری و دموکراسی آنها است؛ ابراز کرد: بر مبنای دموکراسی هر فرد می‌تواند به هر شیوه‌ای که مطلوب می‌داند زندگی کرده و اظهار نظر کند، اما این ادعاها با گفته‌های امریکا در تضاد است.

,

این ورزشکار قزوینی تاکید کرد: آنها سخنان و اقداماتی که علیه‌شان باشد را از دور خارج می‌کنند و حتی افراد معترض در کشورشان تحت کنترل قرار دارند.

,

عضو تیم ملی والیبال نشسته بیان کرد: تحریم نیروی انتظامی طبل توخالی‌ای بود که توسط امریکا نواخته شد و فعالیت‌هایی که برای دریافت کالا، اقلام و کمک‌های نیروی انتظامی است ادامه خواهد داشت و مردم نیز با صبر و شکیبایی حمایت خود را از این نهاد نشان می‌دهند.

,

وی در پایان با تاکید بر توان نیروی داخلی در حل مشکلات و بحران‌ها گفت: ما مسائل کشورمان را خود در داخل حل می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد فردی از خارج از کشور برای ما تصمیم گیری و تعیین تکلیف کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه