اخبار داغ

امام‌جمعه سرخس:

تحریم ناجا توسط آمریکا نشانه عصبانیت او از این نیروی مردمی است/ تحریم‌ها را در حیات خلوت آمریکا شکستیم

تحریم ناجا توسط آمریکا نشانه عصبانیت او از این نیروی مردمی است/ تحریم‌ها را در حیات خلوت آمریکا شکستیم
حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه تحریم ناجا توسط آمریکا نشانه عصبانیت او از این نیروی مردمی است، گفت: امروز ایران اسلامی در حیات خلوت آمریکا تحریم‌ها را شکسته و بدون هیچ تهدیدی فرآورده‌های نفتی خود را صادر می‌کند و این افتخارات مدیون نیروهای مسلح ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکای جنایتکار اظهار کرد: تحریم شخصیت‌ها و مجموعه‌های مردمی جمهوری اسلامی همچون نیروی انتظامی نشانه ضعف آمریکایی‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام‌جمعه سرخس افزود: پس از پرتاب ماهواره نور ضریب امنیتی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان بالاتر رفت و از طرفی ابر کشتی‌های ما به لطف خدای متعال به ونزوئلا رسیدند و این موفقیت‌های بزرگ آمریکا را عصبانی کرده است.

,

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در حیات خلوت آمریکا تحریم‌ها را شکسته و بدون هیچ تهدیدی فرآورده‌های نفتی خود را صادر می‌کند و این افتخارات مدیون نیروهای مسلح ما است.

,

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان یک نیروی مردمی، تاکنون توانسته امنیت داخلی کشور را به‌خوبی تأمین کند و در بزنگاه‌ها نیز توطئه‌های آمریکا را در بر هم زدن امنیت کشور خنثی کرده و غضب خودش را نسبت به دشمنان ملت ایران نشان داده است.

,

امام‌جمعه سرخس عنوان کرد: حضرت امام فرمودند، هر وقت آمریکا برای شما سوت و کف زد از او بترسید و از طرفی اگر آمریکا کسی را تحریم کند و از او ناراحت باشد، نشانه این است که آن مجموعه کار خودش را درست انجام داده و یک موفقیت را کسب کرده است.

,

وی با محکومیت این اقدام آمریکا تأکید کرد: به نیروی انتظامی هم از اینکه دشمنان این ملت و شیطان بزرگ از این مجموعه عصبانی هستند، تبریک می‌گوییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه