اخبار داغ

در آوریل ۲۰۲۰

روسیه با عبور از عربستان برترین تأمین‌کننده نفت چین شد

روسیه با عبور از عربستان برترین تأمین‌کننده نفت چین شد
داده‌های اداره کالای چین نشان داد که در ماه آوریل واردات نفت چین از روسیه ۱۸ درصد جهش کرده و به ۷.۲ میلیون تن، معادل ۱.۷۵ میلیون بشکه در روز رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راشاتودی، داده‌های اداره کالای چین نشان داد که در ماه آوریل واردات نفت چین از روسیه ۱۸ درصد جهش کرده و به ۷.۲ میلیون تن، معادل ۱.۷۵ میلیون بشکه در روز رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برای مقایسه می‌توان اشاره کرد که واردات نفت چین از روسیه در آوریل سال ۲۰۱۹ برابر با ۱.۴۹ میلیون بشکه در روز بوده و در ماه مارس هم ۱.۶۶ میلیون بشکه در روز شده بود.

,

بر طبق این آمار روسیه از عربستان سعودی پیشی گرفته و به برترین تأمین‌کننده نفت چین تبدیل شده است. واردات نفت از عربستان در ماه آوریل به ۱.۲۶ میلیون بشکه در روز افت کرد، در حالی که در آوریل سال گذشته ۱.۵۳ میلیون بشکه در روز بود و در ماه مارس هم به ۱.۷ میلیون بشکه در روز رسیده بود.

,

کل واردات نفت چین در ماه آوریل به ۹.۸۴ میلیون بشکه در روز رسید که از ۹.۶۸ میلیون بشکه در روز ماه مارس بیشتر شده اما نسبت به ۱۰.۶۴ میلیون بشکه در روز آوریل گذشته شاهد کاهش قابل‌توجهی بوده است. با این همه واردات نفت چین در ۴ ماه ابتدایی امسال ۱.۷ درصد از سال گذشته بالاتر بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه