اخبار داغ

پاسخ یک مقام قضایی - امنیتی به شایعات و حواشی قتل دختر نوجوان تالشی

پاسخ یک مقام قضایی - امنیتی به شایعات و حواشی قتل دختر نوجوان تالشی
یک مقام قضایی _ امنیتی به شایعات مطرح شده پیرامون قتل دختر نوجوان تالشی توسط پدرش در تالش پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، قتل رومینا اشرفی دختر نوجوان در تالش توسط پدرش اگرچه احساسات مردم را جریحه دار کرده اما این موضوع با شایعات و حواشی زیادی توسط برخی رسانه های معلوم  الحال مواجه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

از این رو یک مقام قضایی _ امنیتی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ۸دی، به شایعات مطرح شده پیرامون قتل دختر نوجوان تالشی توسط پدرش در تالش پاسخ داد.

,

این مقام انتظامی با بیان اینکه دختر ۱۴ ساله و پسر ۳۰ ساله بوده است این در حالی است که پدر دختر نیز ۳۷ سال دارد، ادامه داد: مدت فرار این دختر و پسر به هیچ وجه ۲ هفته نبوده، در روز ۲۸ اردیبهشت فرار می کنند و در روز ۲۹ این ماه در آستارا بازداشت شده و دختر به خانواده تحویل داده می شود، این در حالی است که خانواده معتبری بوده و پدر نیز شرایط کاملا مساعدی داشته و با دختر مهربانانه رفتار کرده و ابراز محبت می کند و این موضوع رضایت بازپرس پرونده را جلب کرده و دلیلی برای ممانعت از تحویل دختر به خانواده مشاهده نمی کند.

,

وی هرگونه مصرف مواد مخدر مانند “ترامادول” و… را توسط پدر رد کرد و گفت: این خانواده بعد تحویل دختر یک شب در آستارا می مانند و روز بعد به محل خودشان باز می گردند، گفت: متأسفانه در اول خرداد این قتل رخ می دهد و که احساسات همه را جریحه دار کرده است.

,

این منبع آگاه با اشاره به نحوه قتل از سوی پدر، گفت: با جسمی تیز چیزی که اصطلاحا به آن “داره” گفته می شود دو ضربه به ناحیه گردن می زند اما سربریدن صحت ندارد و خودش در آن واحد به اورژانس زنگ می زند و می خواهد که دخترش را نجات دهد.

,

وی شایعات منتشر شده پیرامون تهدید به انتشار عکس دختر، توسط پسر را نیز رد کرد و گفت: پرونده جزئیاتی زیادی دارد که باید به صورت دقیق بررسی شود و طبق قانون برخورد خواهد شد.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه