اخبار داغ

وضعیت بحرانی کرونا در برزیل؛

سیاست‌های ترامپ‌گونه رئیس جمهور برزیل 18 هزار نفر را به کام مرگ برد

سیاست‌های ترامپ‌گونه رئیس جمهور برزیل 18 هزار نفر را به کام مرگ برد
بر اساس اعلام فرانس 24 بدترین موج شیوع بیماری کرونا در برزیل متعلق به بزرگترین شهر آن یعنی سائوپائولو است و بیش از یک چهارم ساکنین این شهر جان خود را از دست داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها ویروسی کوچک، دامنگیر کشورهای غربی شده است، تاجایی که اخباری تکان دهنده از قبرهای آماده از این ایالت ها به گوش می رسد و اخیرا شبکه فرانس 24 هم در گزارشی به وضعیت بحرانی کرونا در برزیل پرداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
بر اساس اعلام این رسانه اروپایی بدترین موج شیوع بیماری کرونا در برزیل متعلق به بزرگترین شهر آن یعنی سائوپائولو است و بیش از یک چهارم ساکنین این شهر جان خود را از دست داده اند، همچنین با توجه به آمار وزارت بهداشت فرانسه آمار متوفیان قریب به 18 هزار نفر است.
,
 
,
مقامات محلی می گویند آثار مخرب بیماری تازه شروع شده است و در ماه ژوئن به اوج خود می رسد، آنها اعلام می کنند ما در نبرد با این ویروس شکست می خوریم و این یک واقعیت خواهد بود زیرا در حال حاضر این ویروس پیروز جنگ شده است.
,
 
,
و اما کارشناسان سلامت نسبت به اینکه ظرفیت بیمارستان های سائوپائولو در ریودوژانیرو در حال پر شدن است هشدار داده اند اما بولسونارو رئیس جمهور برزیل همچنان به کم اهمیت نشان دادن این بیماری ادامه می دهد و برای خاتمه دادن به میزان تعطیلی ها فشار می آورد تا بتواند نابسامانی های اقتصادی را کم کند.
,
 
,
دولت وی اقدام به صدور دستورالعمل های مبنی بر افزایش استفاده از داروی کلروکوئین کرده است و مانند همتای آمریکایی خود دونالد ترامپ در هر دو سناریو، داروی ضد مالاریا را برای درمان کرونا در نظر گرفته است، این اقدام بر خلاف مطالعاتی است که نسبت به ایمن و موثر بودن این روش مشکوک هستند.
,
 
,
هر دو سناریو با رویکرد مقابله با کرونا، باعث به وجود آمدن تنش در هیئت دولت رئیس جمهور برزیل شده است به طوری که طی دو ماه دو وزیر بهداشت استعفا داده اند.
,
 
,
برزیل در حال حاضر با 270 هزار مبتلا در ردیف آمریکا و روسیه به واسطه بیشترین تعداد مبتلایان قرار گرفته است.


انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه