اخبار داغ

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا:

تحریم نیروی انتظامی نشانه کینه آمریکا از نهادهای انقلابی و مردمی ایران است

تحریم نیروی انتظامی نشانه کینه آمریکا از نهادهای انقلابی و مردمی ایران است
مرادی سرمربی تیم ملی سپک تاکرا گفت: تحریم های چهل ساله آمریکائی ها نشان داده که هر نهاد و مجموعه ای در راستای خدمت گذاری به انقلاب و مردم و حرکت به سوی ارزش ها و آرمان ها موفق تر بوده مورد حمله و تحریم آمریکائی ها قرار گرفته و امروز نوبت به ناجا رسیده است که قطعاً تأثیری در روند حرکت روبه جلو آن نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مرادی سرمربی تیم ملی سپک تاکرا در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی از سوی آمریکائی ها و عملکرد درخشان این نیرو گفت: نیروی انتظامی یک نهاد مقدس و کاملا مردمی است و مأموریت های این سازمان در راستای امنیت اقشار مختلف مردم و افزایش امنیت در بخش های مختلف کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

, ,

وی افزود: تحریم نیروی انتظامی از سوی آمریکائی ها هیچ گونه تأثیر و خللی در روند فعالیت های این نیروی خدمت گذار نخواهد داشت.

,

مرادی با اشاره به عملکرد درخشان نیروی انتظامی در حوزه های مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، تروریست‌های متجاوز در مرزهای کشور، اشرار، اراذل و اوباش، سارقان، متجاوزان به حریم خصوصی افراد، قانون شکنان و تأمین امنیت جانی، مالی گفت: نیروی انتظامی از دل مردم بیرون آمده و تحریم آمریکا نمی تواند جایگاه این نیرو را در بین مردم تضعیف کند و این سبب خواهد شد تا مردم بیشتر به این سازمان توجه و نظر داشته باشند.

,

وی تأکید کرد: تحریم نیروی انتظامی از سوی آمریکائی ها همانند سایر تحریم های آنها که از دهه های قبل آغاز کرده اند بی اثر خواهد بود.

,

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا تحریم نیروی انتظامی، را نشانه کینه آمریکا از نهادهای انقلابی و مردمی ایران دانست خاطر نشان کرد: تحریم های چهل ساله آمریکائی ها نشان داده که هر نهاد و مجموعه ای در راستای خدمت گذاری به انقلاب و مردم و حرکت به سوی ارزش ها و آرمان ها موفق تر بوده مورد حمله و تحریم آمریکائی ها قرار گرفته و امروز نوبت به این نیروی خدوم شده است که قطعا تأثیری در روند حرکت روبه جلو آن نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه