اخبار داغ

جمع آوری 160 میلیارد ریال زکات فطریه در استان مرکزی

جمع آوری 160 میلیارد ریال زکات فطریه در استان مرکزی
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی از جمع‌آوری یک میلیاردو ۶۶۲ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان زکات فطره و کفاره از روزه‌داران استان مرکزی تا کنون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاپور جلالی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: امسال برای جمع‌آوری زکات فطریه روش‌های غیر حضوری و بیش از ۱۵۰۰ پایگاه در نظر گرفته شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی از جمع‌آوری یک میلیاردو ۶۶۲ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان زکات فطره و کفاره از روزه‌داران استان مرکزی تا کنون خبر داد و تصریح کرد: از این مبلغ یک میلیاردو ۱۱۸ میلیون تومان زکات فطریه عام ، ۴۵ میلیون و ۸۱۳هزار تومان سهم سادات و۴۹۸ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان کفاره عمد و غیر عمد بوده است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد: در ماه مبارک امسال بیش از ۸میلیاردو ۸۷۳ میلیون تومان با کمک خیران به صورت نقدی و غیر نقدی به منظور اطعام نیازمندان هزینه شده است.

,

جلالی اضافه کرد: زکات فطریه جمع‌آوری‌شده مانند سنوات گذشته و بر اساس موازین شرعی در امور معیشتی، تأمین کمک‌هزینه درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و جهیزیه دختران خانوارهای تحت حمایت هزینه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه