اخبار داغ

مدرس دانشگاه‌های بجنورد:

تحریم ناجا بدعت جدید آمریکا است/ تحریم‌ها تاثیری بر ادامه ماموریت‌های نیروی انتظامی ندارد

تحریم ناجا بدعت جدید آمریکا است/ تحریم‌ها تاثیری بر ادامه ماموریت‌های نیروی انتظامی ندارد
اعظم السادات افشین فر گفت: در هیچ نقطه ای از دنیا دیده نشده است که نیروی پلیس یک کشور که وظیفه امنیت مردم و کشور و مرزهای جغرافیایی کشور را بر عهده دارد،‌ تحریم شود؛ قطعا این بدعت آمریکا محکوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعظم‌السادات افشین فر، مدرس دانشگاه های بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با تحریم آمریکا علیه ناجا اظهار داشت: در سال های اخیر آمریکایی ها، نهادها، سازمان ها و افرادی را در جمهوری اسلامی ایران، که باعث ایجاد ضربه ای به منافع آمریکا شده باشند یا به نوعی مانعی برسر تحقق اهداف شوم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران شده باشند را مورد تحریم قرار می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک,

وی با اشاره به اینکه تحریم جدید آمریکا علیه ناجا طی روزهای اخیر در واقع به خاطر احساس خطر از سمت این نیرو برای آمریکا بوده است، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اوایل انقلاب برای ایمن سازی مرزهای شرقی در مقابل ورود مواد مخدر از همسایه های شرقی ماموریت پیدا کردند.

,

افشین فر ادامه داد: همچنین بعد از اشغال افغانستان توسط آمریکا بعد از حادثه 11 سپتامبر، تلاش برای ترانزیت مواد مخدر از افغانستان به اروپا منافع قابل توجهی برای آمریکایی هایی که افغانستان را اشغال کرده بودند به همراه داشت.

,

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه آمریکایی ها، نیروی انتظامی را در مقابل خودشان و مانع رسیدن به اهدافشان می دانند، اقدام به تحریم این نیروهای خدمتگذار و فداکار کرده اند.

,

وی با بیان اینکه این تحریم به لحاظ بین المللی محکوم است، گفت: در هیچ نقطه ای از دنیا دیده نشده است که نیروی پلیس یک کشور که وظیفه امنیت مردم و کشور و مرزهای جغرافیایی کشور را بر عهده تحریم شود، در واقع بدعتی است که آمریکایی ها گذاشته اند و قطعا محکوم است و تمامی آزاد اندیشان جهان این حرکت آمریکایی ها را محکوم می کنند.

,

افشین فر گفت: آمریکایی ها تصور کرده اند که با این اقدام می توانند توان فرماندهان ناجا را کم کنند اما قطعا اینطور نبوده و براساس بیانات امام خمینی (ره) هر جایی که دشمن ما را نهی می کند قطعا آنجا کار به درستی در حال انجام است.

,

این استاد دانشگاه های بجنورد اضافه کرد: اضافه شدن نیروی انتظامی به تحریم های قبلی آمریکا بیان کننده عملکرد صحیح و مطلوب این نیرو در کشور و در مقابل دشمنان و بدخواهان کشور است که حفاظت از مرزها و امنیت کشور را  به درستی انجام می دهند.

,

وی گفت:  در حالی که اگر غیر از این بود و ناجا به لحاظ حفظ امنیت کم اثر بود و مانعی بر سر ترانزیت مواد مخدر وجود نداشت، دست به تحریم نمی زدند.

,

افشین فر افزود: این تحریم ها باعث شد که مردم قدردانی بیشتری از این نیروها داشته باشند البته جان بر کفی این نیرو از روزهای نخست انقلاب برای همه مردم آشکار بوده و شاهد بوده ایم که این نیرو شهدای زیادی را جهت ایمن سازی مرزها و حفظ امنیت مردم تقدیم انقلاب کرده و بعد از این نیز قطعا محبوبیت نیروی انتظامی در نزد مردم بیشتر خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه تحریم آمریکایی ها هیچ اثری در ادامه ماموریت های نیروی انتظامی نخواهد گذاشت، افزود: آمریکایی ها با این تحریم جدید نقاب از چهره شان برداشتند که نشان دادند با هرگونه قوانین بین المللی که مغایر با منافع خودشان باشد، مخالف هستند.

,

افشین افر عنوان کرد: ادعای آمریکا برای مبارزه با افزایش مواد مخدر شعاری بیش نیست، زیرا با تحریم نیروی انتظامی نشان دادند که خودشان جزو قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر در دنیا هستند.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه