اخبار داغ

بیانیه فرماندهی انتظامی هرمزگان در محکومیت تحریم ناجا از سوی دولت آمریکا

بیانیه فرماندهی انتظامی هرمزگان در محکومیت تحریم ناجا از سوی دولت آمریکا
در پی تحریم نیروی انتظامی از سوی دولت و وزارت خزانه‌داری آمریکا، فرماندهی انتظامی استان با صدور بیانیه ای این اقدام ددمنشانه و کینه توزانه استکبار جهانی غرب علیه ناجا را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ در پی تحریم نیروی انتظامی از سوی دولت و وزارت خزانه‌داری آمریکا، فرماندهی انتظامی استان با صدور بیانیه ای این اقدام ددمنشانه و کینه توزانه استکبار جهانی غرب علیه ناجا را محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در این بیانیه آمده است؛

,

بسم الله الرحمن الرحیم
دولت تروریست و جنایت کار آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،وزیرکشور و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را درفهرست تحریم خود قرارداده است. بدون شک دلیل این اقدام مداخله گرانه،ضدامنیت و آسایش ملت ایران،ناتوانی آن کشور درمقابل اراده و عزت مردم ایران است.

,
,

بی شک تحریم نیروی انتظامی که کارکنان آن از بطن و درون مردم هستند و برای عزت و سربلندی و امنیت و آرامش جامه شبانه روز مجاهدت و تلاش می کنند و عملکرد آنان مورد رضایت ولی امر مسلمین است و همچنین تحریم فرمانده عزیز و سخت کوش این نیرو که به جهت اطاعت محض از ولایت و عشق به اباعبدالله در دل مردم جای دارد،عمق بغض و کینه رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا نسبت به افراد و نهاد های انقلابی و مردمی را نشان می دهد.

,

جان بر کفان نظام و ولایت همواره با توکل بر قدرت لایزال الهی و با اطاعت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در دفاع از حقوق مردم و این مرز و بوم، خاری در چشم دشمنان و توطئه گران نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و با دلاوری های خود همواره موجب خشم دشمنان نظام اسلامی ایران شده اند

,

دولت آمریکا درحالی که پلیس آن کشور با اقدامات نژادپرستانه و سرکوب گرانه علیه رنگین پوستان و همچنین عدالت طلبان وال استریت،روی همه نیروهای امنیتی و انتظامی را در جهان سفید کرده است و درخدمت زورمداران آمریکا روی خود را سیاه نموده،با وضع تحریم‌های جدید علیه مقامات و قوای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصبانیت خود را به این شکل بروز داده است که چیزی جز زبونی در برابر مردم ایران نیست.

,

تحریم پلیس ایران از سوی سردمداران آمریکا به عنوان سازمانی که مظهر عدالت ، برابری و آزادی و صلح اجتماعی است ماهیتا به معنای مخالفت آمریکا با اصل عدالت و اصل امنیت جهانی است.

,

مقامات کاخ سفید که از تروریسم اقتصادی خود تاکنون نفعی نبرده اند و حتی در مقابل بیماری همه گیر کرونا بدترین امتحان را در دنیا پس داده اند اکنون سعی دارندتا با اعمال تحریم علیه برخی مقامات ارشد نظامی،اعتیاد خود به تحریم را بیش ازگذشته به جهانیان نشان دهند.

,

فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه آمریکا و تحریم علیه فرمانده نیروی انتظامی و چند مقام ارشد ناجا همانند سایر تحریم هایی که تاکنون بر علیه نهادها،نیروها و مقامات ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وضع شده بی تاثیر بوده و هیچ خللی در ماموریت های این نیرو برای صیانت از امنیت و آرامش مردم و دفاع از ازرش های اسلامی و آرمان های بلند امام (ره)و شهدای گرانقدر ایجاد نخواهد شد.

,

لذا ضمن تبریک و احترام به سربازان دلیر رهرو ولایت به جهت به لرزه انداختن اندام مستکبران و پیشبرد صحیح اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همه نیروهای مسلح به ویژه جان برکفان نیروی انتظامی، توفیق و پیروزی همیشگی را در راه سرافرازی کشور عزیزمان از درگاه خداوند منان مسئلت می نمائیم.

,

فرمانده انتظامی استان هرمزگان
سرتیپ دوم غلامرضا جعفری

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه