اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه عنوان کرد؛

راه‌اندازی مجموعه ورزشی تربت حیدریه با یک سوم ظرفیت/ ورزش شهرستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

راه‌اندازی مجموعه ورزشی تربت حیدریه با یک سوم ظرفیت/ ورزش شهرستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است
مجید رضایی گفت: مجموعه ورزشی ۵ هزار نفری تربت حیدریه واقع در شهرک ولی عصر(عج) یک مجموعه حرفه ای و بعنوان مجهزترین ورزشگاه شرق کشور محسوب می‌شود، اما ورزش شهرستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید رضایی، رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: مجموعه ورزشی ۵ هزار نفری تربت حیدریه واقع در شهرک ولی عصر عجل الله یک مجموعه حرفه ای و بعنوان مجهزترین ورزشگاه شرق کشور محسوب می شود و با توجه به استقبال مردم از این مجموعه ورزشی نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بیان کرد: در حال حاضر ورزش های همگانی را برای خانواده ها راه اندازی کردیم و همه روزه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ مردم بهمراه خانواده ها می توانند از این فضای ورزشی استفاده کنند.

,

رضایی به مشکلات پیش روی این مجموعه ورزشی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تردد به این ورزشگاه افزایش یافته و اینکه پیست دوچرخه سواری و تارتان ان راه اتدازی شده، ورودی منتهی به مجموعه مناسب نیست و مردم برای ورود به مجموعه سر در گم هستند، لذا از شهرداری و اداره راه و شهرسازی تقاضا داریم نسبت به رفع این مشکل همکاری کنند.

,

رضایی بیان داشت: همچنین روشنایی مسیر منتهی به مجموعه وضعیت مناسبی ندارد و شب ها در حین برگشت برای ورزشکارات و خانواده ها مشکلاتی را بوجود آورده است.

,

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به معضل آب بند پله ها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه طرح اولیه این مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری است اما بدلیل کمبود اعتبارات با ظرفیت ۵ هزار نفری راه اندازی شده، لذا می بایست بادگیر و رینگ مجموعه بطور کامل اجرا شود تا بخش عمده مشکلات برطرف شود.

,

وی گفت: امسال بعد از مجموعه های ورزشی سبزوار و نیشابور ورزشگاه آزادی تربت خیدریه در دستور کار قرار گرفته که با تخصیص و تامین اعتبار لازم امیدواریم مشکلات پیش رو حل شود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه خاطر نشان کرد: عملیات ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری تربت حیدریه از سال 88 در زمینی به مساحت 11 هکتار آغاز شد و 22 دیماه  97 با مجموع هزینه بری  10 میلیارد تومان توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

,

برای اجرای پیست دو ومیدانی تارتان این مجموعه  1.5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که  به طول 400 متر و در هشت خط قابل استفاده است.

,

ورزشگاه دارای جایگاه خبرنگاران، جایگاه مهمان ویژه، اتاق آزمایش دوپینگ، سونای خشک، اتاق ماساژ، رختکن مجزا و محوطه پارکینگ آن به مساحت 15 هزار متر، گنجایش نزدیک به 600 دستگاه خودرو را دارد، اما در عین حال به دلیل کمبود منابع آبی و خشکسالی چند ساله در منطقه، زمین چمن ورزشگاه مصنوعی است.

,

هم اکنون در شهرستان تربت حیدریه، 32 باشگاه ورزشی فعالند که هفت باشگاه مربوط به بانوان، 2 باشگاه ویژه آقایان و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه