اخبار داغ

استاد دانشگاه:

تحریم نیروی انتظامی خلاف قواعد بین‌المللی است/آمریکا امنیت ملی را نشانه گرفته است

تحریم نیروی انتظامی خلاف قواعد بین‌المللی است/آمریکا امنیت ملی را نشانه گرفته است
قربانی استاد دانشگاه، تحریم ناجا را ادامه فشارهای آمریکایی‌ها برای به زانو درآوردن مردم ایران و خلاف قواعد بین المللی دانست و گفت: این گونه تحریم ها نشان می دهد که نیروهای ارزشی جمهوری اسلامی مسیرشان را درست طی می کنند و راه آنها، راه درستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن قربانی از اساتید حوزه و دانشگاه در گفتگو با دیارآفتاب؛ تحریم ناجا را ادامه فشارهای آمریکایی‌ها برای به زانو درآوردن مردم ایران و خلاف قواعد بین المللی دانست و گفت: این گونه تحریم ها نشان می دهد که نیروهای ارزشی جمهوری اسلامی مسیرشان را درست طی می کنند و راه آنها، راه درستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

قربانی اظهار کرد: این تحریم، عمق عقد و کینه آمریکائی‌ها را نشان می دهد آنهم در شرایطی که دستشان به جایی نمی رسد و مجبور هستند با این گونه فشارها، فرصتی را برای خود ایجاد کنند.

,

وی افزود: هنگامی که آمریکا، هزاران نفر مسئول و شخصیت جمهوری اسلامی را تحریم کرد، به نوعی عداوت و دشمنی را نشان داد؛ آنها برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ قاعده بین المللی تبعیت نمی کنند و خودشان را به عنوان مالک کشورها تلقی می کنند.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به افزایش اقتدار پلیس در بخش‌های داخل و خارج کشور ادامه داد: مدیریت‌ها و تلاش‌ها سبب شده که نقاط قوت نیروی انتظامی افزایش یابد که نتیجه آن افزایش امنیت برای مردم است. اما برخی‌ها حتی در داخل کشور در بازده‌های زمانی با تضعیف پلیس به دنبال تکمیل پازل آمریکا هستند.

,

قربانی با تاکید بر این مطلب که آمریکایی‌ها با امنیت داخلی ایران مخالف هستند و تلاش‌های آنها در جهت ضربه زدن به امنیت کشور است، یادآور شد: آمریکا می‌داند که سیاست‌هایش شکست خورده است. آنها با ضربه زدن به امنیت داخلی، درصدد اجرای سیاست‌های شومشان در داخل کشور هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: آمریکا امنیت را نشانه گرفته است تا بتواند با تضعیف پلیس از اقدامات نیروی انتظامی برای پادوها، سربازان و جاسوسان آمریکایی جلوگیری کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه