اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس:

تحریم ناجا اوج حماقت آمریکایی ها است/ استکبار هیچگاه نخواهد توانست امنیت ایران را هدف قرار دهد

تحریم ناجا اوج حماقت آمریکایی ها است/ استکبار هیچگاه نخواهد توانست امنیت ایران را هدف قرار دهد
نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم گفت: اقدام اخیر سران کشور آمریکا در تحریم ناجا اوج حماقت آنان را نشان می دهد چرا که مردم ما امروز بیش از همیشه به پلیس اعتماد دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز اوسطی نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم امروز و در نخستین روز کاری مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با محکوم نمودن اقدام اخیر دولتمردان آمریکایی در تحریم ناجا اظهار داشت: سران دیکتاتور ایالات متحده با رفتار خصمانه خود به خوبی نشان داده اند که در مقابل ملت ایران و امنیت مرزها و شهرهای کشور قرار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, ، ,

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال عملی ساختن توطئه های خود در کشور است افزود: تحریم ناجا به معنای تحریم امنیت کشور است و این اقدام احمقانه در جهت تضعیف امنیت از حالا شکست خورده است و مردم به خوبی معنی رفتار آمریکایی ها را متوجه شده و پاسخ آن ها را با حمایت از فرزندان ناجا خواهند داد.

,

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه چنین رفتاری نخواهد توانست مانع از رشد و بالندگی نیروهای نظامی و امنیتی باشد، خاطر نشان کرد: همانگونه که پیش از این نیز دیده ایم تحریم های دشمن زمینه پیشرفت و توسعه را ایجاد کرده است و هم اکنون تحریم ناجا نیز نشان دهنده اقتدار نیروی امنیتی ایران اسلامی است.

,

به گفته وی سران ایالات متحده به خوبی از نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در تأمین امنیت مطلع هستند و از افزایش قدرت نیروی انتظامی در هراس می باشند.

,

اوسطی در پایان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید روز به روز مجهزتر و مقتدر تر از قبل باشد، تحریم های آمریکا را بی اثر دانست و گفت: رفتار های دوگانه آمریکا غیر قابل اعتماد بودن آنان را نمایان کرده است و امروز مردم به خوبی با چهره پلید استکبار آشنا هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه