اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل:

بزرگترین فرهنگ ایثار و شهادت متعلق به امام حسین(ع) است/حاج قاسم سلیمانی نماد واقعی فرهنگ ایثار و شهادت در جهان کنونی است

بزرگترین فرهنگ ایثار و شهادت متعلق به امام حسین(ع) است/حاج قاسم سلیمانی نماد واقعی فرهنگ ایثار و شهادت در جهان کنونی است
ندایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه بزرگترین فرهنگ ایثار و شهادت متعلق به امام حسین(ع) و مکتب عاشورا است و گفت: نشر خاطرات شهدا و رزمندگان اسلام بهترین درس و شیوه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، بهروز ندایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره یاوران ایثار که در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد به تبیین مفهوم ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک مسئله اعتقادی از صدر اسلام تا کنون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, سبلان‌ما,

وی به جنگ های صدر اسلام نیز اشاره کرد و گفت: پس از جنگ احد، آیات متعددی در خصوص شهادت در قرآن کریم نازل شده است.

,

ندایی به جنگ چالدران نیز اشاره کرد و با بیان اینکه اصلی ترین مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس نمود و ظهور یافته است، گفت: در خصوص تبیین این مفهوم مهم هرچقدر هم کار شود و برای آن بزرگداشت و جشنواره های متعدد برگزار شود، بازهم کم است.

,

وی در ادامه سخنان خود به مرور زندگی نامه شهید فرهودی از شهدای گرانقدر اردبیل پرداخت و گفت: تشکلهای مردم نهاد با ورود به گفتمان فرهنگ ایثار و شهادت رسالت سنگینی را عهده دار هستند که در این خصوص لازم است با شناخت کامل در این میدان و عرصه مهم گام بردارند.

,

ندایی تقویت محاسن فعالیت های انجام گرفته و رفع موانع موجود در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یکی از رسالت های مهم فعالین عرصه ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: نشر خاطرات شهدا و خانواده هایشان بهترین درس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

,

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل از سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان نماد واقعی فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها در کشور بلکه در جهان اسلام نام برد و گفت: زندگی این مرد بزرگ سراسر ایثار و شهادت است و علت اصلی محبوبیت عالم گیر این شخصیت برجسته ایرانی نیز همین موضوع و ویژگی ایشان است.

,

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه بزرگترین فرهنگ ایثار و شهادت متعلق به امام حسین(ع) و مکتب عاشورا است از توسل به ائمه معصومین(ع) به عنوان مهمترین راه نقش آفرینی در این فرهنگ نام برد و گفت: در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام با تاسی از فرهنگ عاشورا و توسل به ائمه معصومین وارد خط مقدم و عرصه مبارزه با دشمنان دین و کشور شدند.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه