اخبار داغ

امام جمعه سنندج:

تحریم نیروی انتظامی عمق دشمنی های آمریکا با ملت ایران را نمایان کرد

تحریم نیروی انتظامی عمق دشمنی های آمریکا با ملت ایران را نمایان کرد
امام جمعه سنندج گفت: رژیم مستکبر آمریکا با تحریم نیروی انتظامی نشان داد که دشمن امنیت و آرامش اجتماعی ملت های مستقل بوده و کمر به سلب آسایش عمومی در مناطق مختلف بسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی اظهار کرد: رژیم مستکبر و جهانخوار آمریکا با داعیه دارای بر حکومت بر جهان دست به انواع خرابکاری ها در نقاط مختلف می زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: پشت همه آشوب ها و جنگ ها در سطح جهانی نشانه هایی از دخالت آمریکایی ها پیدا می شود و آن ها منافع خودشان را در ناآرامی دیگر نقاط می بینند.

,

امام جمعه سنندج گفت: آمریکایی ها با راه انداختن جنگ های مختلف به فروش هزاران میلیاردی اسلحه پرداخته و تنها چیزی که برای آنان اهمیتی ندارد جان و مال انسان هاست.

,

ماموستا رستمی افزود: استکبار جهانی از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایران با انواع توطئه ها سعی بر خدشه دار کردن مسیر عزت ملت ایران نمود اما به فضل الهی و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری تاکنون این توطئه ها به ثمر ننشسته است.

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران در این چهل سال اشاره کرد و گفت: این تحریم ها و ناجوانمردی ها سختی های بسیاری را بر ملت ایران تحمیل کرده است اما هیچگاه بر عزم و اراده ملت ایران در مسیر عزتمندشان اثری منفی نگذاشته است.

,

ماموستا رستمی افزود: طی چند روز اخیر نیز شاهد تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی رژیم مستکبر آمریکا بودیم که این امر نشان دهنده این مطلب است که آمریکایی ها از امنیت و آرامش پایدار در ایران سخت ناراحت هستند و به هر دری می زنند که این امنیت و آرامش را به هم زنند.

,

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی وظیفه اش استقرار امنیت در جامعه و حفاظت از جان و مال اقشار مختلف مردم است و تحریم این نیرو توسط آمریکا به این معناست که دشمنان سعی بر خدشه دار کردن امنیت جامعه و تعدی به جان و مال ایرانیان را دارند.

,

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود اظهار کرد: باید همه ما در برابر توطئه های استکبار جهانی هوشیار باشیم و با انسجامی همه جانبه از امنیت و اقتدار کشورمان حفاظت نماییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه