اخبار داغ

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش:

یادواره شهدای مدرسه شریعتی زنجان امسال برگزار می‌شود

یادواره شهدای مدرسه شریعتی زنجان امسال برگزار می‌شود
حسین میرزایی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان زنجان گفت: یادواره شهدای مدرسه شریعتی زنجان امسال برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا؛ اظهار داشت: کمیته دانش‌آموزان و فرهنگیان کنگره 3 هزار شهید استان زنجان فعال و جلسات متعددی برای برگزاری مطلوب این کنگره انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه‌های تعریف شده و روتین آموزش و پروش محسوب می‌شود، افزود: در زمینه برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان نیز این اداره کل در دو کمیته فعالیت خواهد کرد.
,
این مسئول بیان داشت: کارگروه‌هایی در داخل کمیته دانش‌آموزی تعریف و یادواره‌های مختلف شهدا از آغاز هفته دفاع مقدس در مدارس استان برگزار می‌شود.
,
 
,
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: برای برگزاری مطلوب کنگره 3 هزار شهید استان زنجان فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی نیز از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان از جمله برگزاری نمایشگاه در مدارس پیش‌بینی شده است.
,
 
,
میرزایی با اشاره به آغاز فعالیت شهید پژوهی از چند سال گذشته در مدارس استان زنجان با محوریت دانش‌آموزان، افزود: تیم‌های دانش آموزی در این زمینه تشکیل و هر مدرسه در زمینه زندگینامه یک شهید پژوهش‌های لازم را انجام می‌دهد.
,
 
,
وی از شناسایی مدارسی که دارای بیشترین شهید در استان بوده‌اند، خبر داد و گفت: تا کنون یادواره شهدای هنرستان شهید مطهری با 40 شهید، دبیرستان طالقانی با 20 شهید و شهدای مدرسه بینش برگزار شده است.
,
 
,
این مسئول افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نیز یادواره شهدای مدرسه شریعتی زنجان برگزار و در مناطق 14 گانه یادواره‌ها به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.
,
 
,
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری یادواره لاله‌های روشن در راستای برگزاری مطلوب کنگره 3 هزار شهید استان در سال گذشته خبرداد و گفت: دعوت از ایثارگران و خاطره‌گویی در مدارس از دیگر برنامه‌های این یادواره محسوب می‌شود.
,
 
,
میرزایی با بیان اینکه جلسات متعددی برای برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان از سوی اداره کل آموزش و پرورش می‌شود، افزود: دستورالعمل لازم تهیه و به مدارس در این زمینه ابلاغ می‌شود.
,
 
,
وی گفت: دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا از برنامه‌های این کنگره است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به صورت ویژه برگزاری برگزاری کنگره انجام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه