اخبار داغ

امام جمعه موقت یاسوج:

تحریم ناجا نشانه همدستی آمریکا با سازمان‌های تروریستی است

تحریم ناجا نشانه همدستی آمریکا با سازمان‌های تروریستی است
امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به همدستی آمریکا با سازمان های تروریستی در تحریم نیروی انتظامی ایران گفت : تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا اثر و خاصیت ندارد و نوعی اقدام نمادین برای دلخوشی خود و همپیمانان آنها در منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین خاضع در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در رابطه با تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا گفت: آمریکا نه تنها دشمن ملت قهرمان ایران بلکه، دشمن شماره یک بشریت است و  تحریم  نیروی انتظامی توسط آمریکا  اثر و خاصیت ندارد و نوعی اقدام نمادین برای دلخوشی خود و همپیمانان آنها در منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی تاکید کرد: وقتی جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و نفت کش های خود را به ونزوئلا و به حیات خلوت آمریکا ارسال  می کند، متوجه بی اثر بودن تحریم های این کشور بر عیله ایران در بخش های مختلف خواهیم شد.

,

امام جمعه شهر یاسوج گفت: اقدامات جمهوری اسلامی ایران در توقیف نفتکش انگلیس، و حمله موشکی به پایگاه عین الاسد نمونه های موفق شسکت تحریم های آمریکا در بخش های مختلف است، و این موضوع نشان دهنده این است که با اقتدار و زبان قدرت می توان بر تحریم های  آمریکا غلبه کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین خاضع گفت: تحریم جدید آمریکا در خصوص نیروی انتظامی موضوع جدیدی نیست، چون دشمنی  آمریکا و اتخاذ تحریم بر علیه ملت ایران حدود 40 سال تا امروز جریان  داشته است، از طرفی  چون  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف مانند مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، تروریستهای متجاوز در مرزهای کشور، و تامین امنیت ایران نقش مهمی دارد، سعی بر ایجاد مزاحمت در جهت این  نقش افرِینی ها داشته  و  این اقدام نشان دهنده همدستی آنها با سازمان های مخوف تروریستی برای تحت شعاع قرار دادن امنیت ایران است.

,

وی بیان کرد: امروز نیروی انتظامی مقتدر کشور بدون توجه به این تحریم ها همانند همیشه در راستای وظایف خود گام برداشته و هر روز با قدرت بیشتر در تامین امنیت مردم ایران همگام با دیگر نیروهای مسلح نقش مثبت و اثرگذاری خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه