اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/تشنگی «غیزانیه» با وعده های عمل نشده

تصاویر/تشنگی «غیزانیه» با وعده های عمل نشده
بخش غیزانیه، یکی از بخش‌های شهرستان اهواز که واقع در کیلومتر ۴۰ این شهرستان است که بزرگترین بخش اهواز محسوب می‌شود همچنین غیزانیه در قسمت شرقی مسیرهای اهواز به ماهشهر، رامشیر، رامهرمز و هفتکل قرار دارد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بخش غیزانیه، یکی از بخش‌های شهرستان اهواز که واقع در کیلومتر ۴۰ این شهرستان است که بزرگترین بخش اهواز محسوب می‌شود همچنین غیزانیه در قسمت شرقی مسیرهای اهواز به ماهشهر، رامشیر، رامهرمز و هفتکل قرار دارد.
علاوه بر فعالیت شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون، شرکت ملی حفاری ایران، پتروشیمی مارون و پتروشیمی رازی، مسیر ترانزیت بنادر ایران نیز در این بخش قرار دارد.
بخش غیزانیه از دو دهستان تشکیل شده‌است، دهستان مشرحات و دیگری دهستان غیزانیه است که ۸۳ روستا در این بخش وجود دارد و شغل اکثر ساکنان این روستاها کشاورزی و دامپروری می‌باشد.
در بخش غیزانیه بیش از ۳۰۰ چاه نفت وجود دارد که این بخش را به یکی از مناطق نفت خیز استان خوزستان تبدیل کرده است اما با وجود فراوانی نفت در این بخش مردمان غیزانیه سال‌هاست روزگار بی آبی را گذر می‌کنند و با مشکلات اساسی برای تأمین آب شرب و مصرفی مواجه هستند.
با شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان خوزستان و آغاز گرمای طاقت فرسا در این استان مشکلات اهالی منطقه را دو چندان کرده است و در این چند روز اخیر مردم برای تأمین آب به مشکل خورده‌اند و در این میان وعده‌های هفتگی و ماهیانه بی سرانجام مسؤولان استان برای حل این مشکل بیشتر مردم را آزار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه