اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

10 خودروی سواری احتکار شده در بیرجند کشف شد

10 خودروی سواری احتکار شده در بیرجند کشف شد
شجاع از کشف 10 خودروی سواری احتکار شده ایرانی و خارجی به ارزش 23 میلیارد و 350 میلیون ریال در شهرستان بیرجند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 10 خودروی سواری احتکار شده ایرانی و خارجی به ارزش 23 میلیارد و 350 میلیون ریال در شهرستان بیرجند خبر داد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
وی افزود: با توجه به آشفتگی‌های اخیر بازار خودرو و نوسان قیمت‌ها و این‌که افراد سودجو و فرصت‌طلب به امید دستیابی به سود‌های کلان حاصل از این نوع معاملات اقدام به نگهداری خودرو‌های صفر کیلومتر و فاقد پلاک در پارکینگ‌های عمومی و انبارها و عدم عرضه آن‌ها در بازار می‌کنند؛ موضوع به‌صورت ویژه توسط پلیس آگاهی استان پیگیری شد.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان‌جنوبی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی استان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتکار خودرو در 2 باب منزل مسکونی در شهرستان بیرجند موضوع را بررسی و محل احتکار خودروها را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضائی 2 منزل مسکونی بازرسی و 6 سواری پژو، یک سواری کیاسراتو، یک سواری هایما، یک سواری ساندرو و یک پراید کشف شد.
,
 
,
شجاع افزود: با توجه به کارشناسی‌های صورت گرفته و شرایط اعلامی در خصوص نحوه نگهداری خودرو از سوی وزارت صمت و التهابات موجود در بازار که موضوع از مصادیق جرم احتکار بوده و نظر به اهمیت موضوع و تأکید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان مبنی بر ممنوع بودن نگهداری این خودروها در محل‌های ذکرشده مراتب صورت‌جلسه و خودروها به پارکینگ منتقل شد.
,
 
,
وی بابیان این‌که کارشناسان ارزش خودروهای کشف‌شده را بیش از 23 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه