اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس منهدم شد

باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس منهدم شد
شجاع گفت: باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس خراسان‌جنوبی و سمنان منهدم و 819 کیلو و 900 گرم تریاک و حشیش کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار مجید شجاع از انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و سمنان و کشف 819 کیلو  و 900 گرم تریاک و حشیش  خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان خراسان‌جنوبی اطلاعاتی دریافت کردند که اعضای یک باند بین‌المللی و بسیار حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر قصد دارند مقادیر زیادی مواد افیونی را به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که دستگیری سوداگران مرگ و کشف مواد مخدر به‌صورت ویژه پیگیری شد.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: رصد و اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس در خراسان جنوبی حاکی از این بود قاچاقچیان مواد مخدر با یک وانت و 2 خودروی سواری پژو در حال حمل مواد مخدر به شهرهای مرکزی کشور هستند و وارد حوزه سرزمینی استان سمنان شده‌اند که بلافاصله موضوع به پلیس مواد مخدر سمنان اعلام و تیم های ویژه مبارزه با مواد مخدر از خراسان جنوبی و سمنان جهت دستگیری سوداگران مرگ اعزام شدند.
,
 
,
شجاع ادامه داد: مأموران پلیس خودروهای حامل مواد مخدر را در حوالی شهرستان شاهرود مشاهده کردند که طی عملیات مشترک پلیسی هر 3 خودرو توقیف و در بازرسی از آن‌ها ۵۰۴ کیلو و۳۰۰ گرم تریاک و ۳۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش کشف شد.
,
 
,
وی تصریح کرد: در این عملیات 4 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند که 2 نفر از متهمان باهم برادر هستند و 3 برادر دیگر که از اعضای اصلی این باند بین‌المللی مواد مخدر هستند؛ در 3 عملیات جداگانه طی ماه‌های گذشته با مقادیر زیادی مواد مخدر توسط پلیس خراسان‌جنوبی دستگیر و روانه زندان شده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه