اخبار داغ

امام جمعه کلاله در واکنش به جوسازی رسانه های معاند پیرامون ماجرای رومینا اشرافی:

رسانه های معاند سیاست یک بام و دو هوا را دنبال می‌کنند/ این رسانه ها روزی مخالف دین و روزی موافق دین هستند

رسانه های معاند سیاست یک بام و دو هوا را دنبال می‌کنند/ این رسانه ها روزی مخالف دین و روزی موافق دین هستند
حجت الاسلام کشیری گفت: تکلیف رسانه های معاند با خود نیز مشخص نیست و یک روز به مخالفت به دین می پردازند و در جایی دیگر موافق دین می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  گلستان ما، به قتل رسیدن رومینا اشرفی دختر تالشی به دست پدر و در پی فرار وی با یک مرد بزرگتر از خود، دست آویزی برای رسانه های معاند شده است که به دین اسلام بتازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

امام جمعه کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: چهره واقعی غرب وحشی در جریان کرونا آشکار شد؛ اما رسانه های به اصطلاح مدافع مردم ایران، کوچکترین چالش های ایران را به بزرگترین چالش جهان تبدیل می کنند و چشم و گوش خود را در قبال مشکلات و‌چهره واقعی غرب می بندند و اینهم به خاطر جیره خوار بودن آنها است.

,

وی افزود: همین رسانه ها در برخی موارد که نظام جمهوری اسلامی براساس قانون و شرع اقدام می‌ کند؛ به دین می تازند و در برخی موارد نیز سیاست یک بام و دو هوا را دنبال کرده و از دین برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند و در مجموع، تکلیف آنها با خود مشخص نیست.

,

حجت الاسلام کشیری تاکید بر نقش خانواده در تربیت فرزندان، گفت: دین اسلام جامع ترین دین می باشد و بسیاری از مشکلات جوامع با مراجعه به دین اسلام و قرآن قابل حل است و برای تربیت فرزندان نیز همین دین جامع ترین مرجع است و می توان برای مسئله ازدواج نیز مسئولان با توجه به دین و شریعت اسلام، سازوکارهای مناسبی درنظر بگیرند تا در جامعه اسلامی شاهد تصمیمات اشتباه و در نهایت اتفاقات پس از آن نباشیم.

,

امام جمعه کلاله گفت: متاسفانه بسیاری از دختران و پسران امروزی تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای، برخی فیلم های داخلی و شعارهای آزادی که بیشتر جنبه سیاسی و انتخاباتی دارد؛ قرار می گیرند و با تصمیمات اشتباه خود، باعث مشکلات عدیده ای برای خود و خانواده ها می شوند.

,

حجت الاسلام کشیری در پایان با اشاره بر اینکه دست رسانه های جیره خوار معاند برای مردم ایران رو شده است؛ تاکید کرد: مسلما قوه قضاییه با مجرمان و‌متهمان مماشاتی ندارد و برای موارد  مختلف با آنها برابر قانون رفتار خواهد شد؛ ولی رو سیاهی برای رسانه ها و دشمنان این نظام باقی خواهد ماند که در قبال جنایات غرب سکوت می کنند و در قبال کوچکترین اتفاق در ایران بزرگترین توطئه و جوسازی را در دستور کار خود قرار می هند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه