اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
علیرضا قدمی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی با اشاره به ترافیک پرحجم جاده های مازندران،گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های پنج شنبه و جمعه هشتم و نهم خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعت ۱۶ روز‌های پنج شنبه و جمعه  تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۹ خرداد ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه ۹ خرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از امروز چهارشنبه ۷ خردادماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ خردادماه در محور هراز ممنوع است.

قدمی افزود: از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد تردد انواع وانت بار‌ها از شمال به جنوب محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت‌های تردد در محور تهران، سوادکوه- قائم شهر و بالعکس، گفت: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز‌ جمعه ۹ خردادماه تردد از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر، سوادکوه- تهران ممنوع است.

این مسئول افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا روز شنبه ۱۰ خردادماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

قدمی گفت: در صورت افزایش تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه