اخبار داغ

ماموستاهای اهل سنت کردستان:

موفقیتی دیگر در کارنامه درخشان سپاه/ رزمایش مومنانه وحدت جامعه اسلامی را به رخ تمام جهانیان کشاند

موفقیتی دیگر در کارنامه درخشان سپاه/ رزمایش مومنانه وحدت جامعه اسلامی را به رخ تمام جهانیان کشاند
علمای اهل سنت کردستان تاکید کردند: بیماری کرونا با وجود تمام سختی هایی که داشت اما یک بار دیگر در کنار هم بودن، یک رنگ شدن و وحدت جامعه اسلامی را به رخ تمام جهانیان کشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، در این روز‌های کرونایی کمک مومنانه سپاه و خیرین برای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در تمام مناطق کردستان، صحنه‌های بی‌نظیری از یکدل شدن، مهربانی را به تصویر کشیدند که نشان از همت بلند مردم برای کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

در این زمینه علمای اهل سنت کردستان اعلام داشتند که برگزاری رزمایش کمک مومنانه بیانگر جایگاه رفیع سپاه و اعتماد مردمی به این نهاد است که استمرار آن فقر را کمرنگ می کند.

,

 ماموستا رستمی  در گفتگو با خبرنگارکُردتودی، اظهار کرد: امروز طرح رزمایش مومنانه حرکتی عظیم و یک نمونه بسیار با ارزش در کمک رسانی به همنوعان است  این حرکت در این شرایط بسیار حساس  تداعی کننده یاد مهاجرین و انصار در بیعت با پیغمبر اسلام است.

, ،,

وی گفت: بیماری کرونا با وجود تمام بدی هایی که داشت اما یک بار دیگر در کنار هم بودن یک رنگ شدن و وحدت جامعه اسلامی را به رخ تمام دشمنان کشاند.

,

, ,

ماموستا رستمی گفت:  هریک از مسئولین و مردم در جایگاه های مختلف سازمانی و مردمی و خودجوش به صورت جهادی با کمک های نقدی و غیر نقدی و حضور فیزیکی خود در برگزاری این رزمایش بزرگ مشارکت کردند و این نشانه دل های آسمانی و خدایی و ولایی این مردم است که به فرمان رهبر خود لبیک گفتند و برای کمک به هموطنان مومن و نیازمند در این شرایط بحرانی کرونا و بیکاری و اقتصاد و به خصوص ماه مبارک رمضان پا به میدان گذاشتند و درسفره های افطار این مومنان سهیم شدند و با حضور حداکثری خود موجب دلگرمی این عزیزان شدند.

,

وی بیان کرد: سپاه همواره در جامعه در مقام حل مشکلات در زمینه‌های مختلف ورود کرده و در حال حاضر نیز در وضعیت مشکلات ناشی از کرونا نسبت به شناسایی افراد نیازمند اقدام کرده‌اند.

,

ماموستا رستمی امام جمعه سنندج،رزمایش کمکهای مومنانه را کاری نیکو دانست و گفت: سخنان حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، موجی از مشارکت مردم  در قالب رزمایشی به نام مواسات به راه انداخت و جلوه دیگری از همدلی و همراهی ملت ایران اسلامی است.

,

 وی افزود: مشارکت‌های مردمی در این رزمایش عظیم باید به یک شیوه زیبا و به راهبردی برای ترویج این رخداد بزرگ اجتماعی و شکل گیری فرهنگ غنی اسلامی مبدل شود.

,

امام جمعه سنندج ریشه‌کنی فقر از جامعه، رسیدن به کمال و مستفیض شدن از مژده الهی را از دیگر برکات مواسات و کمک و همدردی مؤمنانه در جامعه اسلامی برشمرد.

,

, ,

رزمایش کمک مومنانه بیانگر جایگاه رفیع سپاه و اعتماد عمومی به این نهاد است

, رزمایش کمک مومنانه بیانگر جایگاه رفیع سپاه و اعتماد عمومی به این نهاد است,

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام پر خیر و برکت رمضان با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم کمک مومنانه که قرار است از شنبه شروع شود, گفت: اجرای طرح بزرگ رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مرحله دوم با مشارکت خیرین و آحاد مختلف مردم توسط سپاه بیانگر جایگاه رفیع و اعتماد عمومی مردم به این نهاد مقدس است.

,

ماموستا خدایی ادامه داد: ایران اسلامی در مقابله با کرونا نسبت به خیلی از کشورها بهتر کار کرده، بنحوی که با کشورهای پیشرفته قابل مقایسه نیست و این اتفاق در سایه بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در اهمیت به راه افتادن رزمایش مواسات و اطاعت از ایشان از سوی اقشار مختلف مردم رخ داد.

,

 وی با اعلام اینکه مرحله اول این رزمایش در کرستان با بهترین شیوه ممکن انجام گرفت, اظهار کرد: در مرحله اول این رزمایش ۱۵ هزار و ۷۲۰ بسته معیشتی با هدف کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند و با محوریت سپاه توزیع گردید.

,

وی با اشاره به اینکه به مناسبت میلاد امام حسن (ع) مرحله دوم رزمایش در سراسر کشور و به طبع در استان کردستان نیز اجرایی خواهد شد, ادامه داد: در مجموع در کل کشور ۷ میلیون بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان با همت سپاه و لبیک به فرمان رهبری در بین مردم توزیع می‌شود، اکنون نیز تلاش سپاه و بسیج در خدمت رسانی در جهت کمک به مردم و آسیب دیدگان در قالب رزمایش کمک مومنانه ارزنده و قابل تقدیر است.

,

ماموستا خدایی در ادامه اضافه کرد: امروز نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن حضور در صحنه دفاع از امنیت و دفاع از کشور و خنثی سازی توطئه دشمنان در دیگر عرصه های مورد نیاز سازندگی کشور، آمادگی و فعالیت قابل توجهی دارند.

,

امام جمعه بانه در پایان ضمن قدردانی از همت مردم ولایتمدار بانه و خیرین عزیز یادآور شد: تا پایان  ماه مبارک رمضان "کمک مومنانه" ادامه خواهد داشت و بسته‌های حمایتی به صورت آبرومندانه در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

,

, ,

آغاز رزمایش دوم «کمک مومنانه» سپاه الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا است

, آغاز رزمایش دوم «کمک مومنانه» سپاه الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا است,

ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: رزمایش "کمک مومنانه" سپاه جلوه‌ای از همدلی و همراهی مردم را به تمام دنیا نشان داد و می تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای جهان شود و انسان را به سوی معنویت و کمک و خدمت رسانی سوف دهد.

,

وی گفت: سپاه در همه برهه های حساس حقیقتا در کنار مردم حضور داشته و با کمک رساندن به مردم همیشه پای کار بوده و انجام وظیفه کرده که در این راستا و در این اقدام خیر‌خواهانه نیز با حضور خود می‌تواند با شناسایی افراد نیازمند و با دستگیری از آنان در این امر خدا‌پسندانه اقدام کند.

,

ماموستا راستی با بیان اینکه آغاز برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، حقیقتاً گام بزرگی در کاستن از آلام و مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه به شمار می رود افزود: امید است در سایه برگزاری رزمایش های بعدی این کمک خیرخواهانه شاهد تقویت همدلی و وحدت و حس نوع‌دوستی در جامعه بیش از پیش باشیم و بتوان گام‌های استواری در حمایت از نیازمندان برداشت.

,

ماموستا راستی ادامه داد: راه اندازی پویش «کمک مومنانه» در سطح کشور، در حقیقت تزریق امید به زندگی نیازمندان و درس عملی همدلی، اخلاص و ترویج روحیه مواسات را برای کسب رضایت الهی به دنبال دارد.

,

امام جمعه موقت سنندج شکل‌گیری رزمایش پیوسته کمک مومنانه را از افتخارات کشور دانست و گفت: مردم ایران اسلامی با لبیک‌ گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد این عرصه شدند و تاکنون خوش درخشیده‌اند.

,

وی تاکید کرد: رزمایش کمک مومنانه تمرین همدلی، همکاری و هماهنگی در راستای یک کار خداپسندانه و حل مشکلات انسان‌هایی است که بر اثر بیماری کرونا آسیب دیده‌اند لذا همه باید احساس مسئولیت کرده و این کار را جدی بگیریم.

,

, ,

سپاه همواره پیشرو در امور خیرخواهانه بوده است/ طلاب و روحانیون کردستانی حامی رزمایش کمک مؤمنانه هستند

, سپاه همواره پیشرو در امور خیرخواهانه بوده است/ طلاب و روحانیون کردستانی حامی رزمایش کمک مؤمنانه هستند,

ماموستا اقبال بهمنی مدیرمرکز اسلامی شهرستان سنندج در آستانه مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی شاهد استقرار ارزش های اسلامی در تمامی عرصه ها در کشور هستیم.

,

وی افزود: سپاه پاسداران به عنوان یکی از مولودهای با برکت انقلاب اسلامی طی چهار دهه از عمر با عزت خویش منشا برکات بسیاری در کشور بوده است.

,

این روحانی برجسته اهل سنت کشور تصریح کرد: تلاش ها و خدمات نیروهای خدوم سپاه در عرصه های محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در جامعه مثال زدنی است.

,

ماموستا بهمنی با اشاره به توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی در قالب مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای این رزمایش بزرگ اجتماعی بار دیگر جایگاه والای خود را در عرصه های اجتماعی و محرومیت زدایی به همگان نشان داد و بدون شک مرحله دوم این رزمایش نیز زمینه ساز برکات بسیاری برای خانواده های نیازمند و محروم کردستانی در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.

,

وی افزود: طلاب و روحانیون کردستانی به ویژه طلاب و روحانیون شهرستان سنندج نیز با توجه به پایگاه و جایگاه اجتماعی خویش در جریان این رزمایش همراهی خوبی با سپاه داشتند و در اجرای مرحله دوم این رزمایش نیز نقش آفرینی خواهند کرد.

,

ماموستا بهمنی ابراز امیدواری کرد که این اقدامات ارزنده اجتماعی در ایام مختلف سال تداوم داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه