اخبار داغ

در جلسه عصر امروز اعلام شد؛

رای فراکسیون اکثریت مجلس به ریاست «قالیباف»/قاضی‌زاده و نیکزاد؛ گزینه‌های فراکسیون اکثریت برای نائب‌رئیسی مجلس

رای فراکسیون اکثریت مجلس به ریاست «قالیباف»/قاضی‌زاده و نیکزاد؛ گزینه‌های فراکسیون اکثریت برای نائب‌رئیسی مجلس
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: با اکثریت آراء در جلسه فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس شورای اسلامی به صحن علنی معرفی می شود.
[

محمدصالح جوکار ، منتخب مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره جزئیات جلسه عصر امروز فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد:  این جلسه ساعت 16 با حضور اعضای فراکسیون آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در جریان این جلسه نمایندگانی که کاندیدای ریاست مجلس بودند ضمن ثبت نام به مدت 20 دقیقه برنامه های خود را ارائه کردند.

,

این نماینده مجلس گفت: قالیباف، میرسلیم، حاجی بابایی و نوروزی چهار کاندیدای ثبت نام کننده برای ریاست مجلس بودند.

,

جوکار ادامه داد: همچنین در این جلسه سایر اعضای هیئت رئیسه مجلس نیز دیدگاه ها و برنامه های خود را به صورت کتبی ارائه کردند.

,

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: پس از پایان اظهارات نامزدهای ریاست مجلس محمدباقر قالیباف با کسب166 رای از مجموع 240 رای ماخذه،به عنوان نامزد نهایی فراکسیون نیروهای انقلاب به صحن علنی مجلس معرفی خواهد شد.

,

جوکار ادامه داد: حمید رضا حاجی بابایی دیگر نامزد ریاست مجلس در جلسه امروز فراکسیون، 57 رای را به خود اختصاص داد.

,

وی تاکید کرد: بنای فراکسیون این است تنها کسی که بیشترین رای را در این جلسه کسب کرده در جلسه علنی فردا صبح کاندید ریاست در صحن علنی باشد.

,

 نماینده مردم یزد در مجلس تاکید کرد: امیرحسین قاضی زاده با 94 رای و علی نیک زاد با 93 رای، بیشترین آرا برای نائب رئیسی مجلس در فراکسیون اکثریت مجلس را کسب کردند.

,

جوکار خاطر نشان کرد: از میان ۱۸ نفری که برای ناظران هیئت رئیسه ثبت نام کرده بودند، در نهایت  آقایان محمدحسین فرهنگی با ۷۳ رای، محسن  پیرهادی با ۶۲ رای و علیرضا سلیمی با ۵۹ رای حائز بیشترین آرای اعضاء را به خود اختصاص دادند.

,

به گزارش دانا فردا پنج شنبه 8 خرداد در جریان برگزاری دومین جلسه علنی مجلس یازدهم قرار است اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.

,

انتهای پیام/ک 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه