اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

۱۶۵هزار خانواده لرستانی از کمک های مومنانه بهره مند شدند/ توزیع ۲۶ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم

۱۶۵هزار خانواده لرستانی از کمک های مومنانه بهره مند شدند/ توزیع ۲۶ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم
سردار مرتضی کشکولی گفت: سپاه لرستان با کمک بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آستان قدس توانسته در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه بالغ بر ۱۶۵ هزار خانواده در استان لرستان را پوشش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سردار کشکولی عصر امروز در مراسم مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، اظهار داشت: اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه باشکوه تر از مراحل اول و دوم برگزار شد که در این راستا از همه مردم، خیریه ها، هیئت رزمندگان، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان و همه کسانی که دست همنوع را گرفته اند، تقدیر و تشکر می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بیان کرد: ۲۶ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم بین نیازمندان در سراسر استان توزیع خواهد شد که این بخش فقط مربوط به کمک های نقدی و غیر نقدی مردم توسط سپاه و بسیج است.

,

وی با اشاره به مراحل اول تا سوم رزمایش کمک مومنانه در استان، گفت: در مرحله اول ۲۰ هزار بسته معیشتی به صورت کمک های نقدی و غیر نقدی و در مرحله دوم ۳۵ هزار بسته معیشتی که ۱۱ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و ۲۵ هزار بسته معیشتی مربوط به ستاد اجرایی حضرت امام( ره) و در مرحله سوم ۲۶ هزار بسته معیشتی که صرفاً توسط سپاه و ۱۲ هزار بسته معیشتی مربوط به بسیج عشایری است.

,

وی تصریح کرد: با جمع آوری بسته های معیشتی در سه مرحله کمک مومنانه توانسته ایم ۱۱۴ هزار خانوار از ۵۰۷ خانوار در استان بالغ بر ۲۰ درصد جامعه را توسط سپاه استان پوشش دهیم.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: سپاه با کمک بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آستان قدس توانسته در این سه مرحله بالغ بر ۱۶۵ هزار خانواده در استان را پوشش دهد.

,

وی خاطرنشان کرد: آرامشی که امروزه در استان ایجاد شده همه در راستای کمکه های همه جانبه مردم به هم بود که در این سه مرحله توانسته اند به خانواده های که در دوران کرونا آسیب دیده اند را جبران کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه