اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز مطرح کرد؛

توزیع 150 هزار بسته معیشتی طی 3 مرحله رزمایش کمک مومنانه در البرز

توزیع 150 هزار بسته معیشتی طی 3 مرحله رزمایش کمک مومنانه در البرز
سردار سید یوسف مولایی گفت: یکی از محاسن رزمایش کمک مومنانه این است که مردم یکبار دیگر جوهره وجودی خود را نشان دادند، جوهره وجودی که نشات گرفته از آموزه های علوی، فاطمی، حسنی و حسینی بوده و ارزش مادی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز عصر امروز در مراسم سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان که در مصلی کرج برگزار شد، گفت: کمک مومنانه، مواسات و همدلی در سه مرحله، از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شد و تا امروز که مرحله سوم آن است، 150 هزار بسته معیشتی تهیه و بین مستمندان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار سید یوسف مولایی افزود: کلیه سازمان ها، نهادها، مردم و خیرین در این رزمایش، سپاه البرز را کمک کرده اند و بسته ها از 300 الی 500 هزار تومان ارزش گذاری شده اند که اقلام مورد نیاز خانواده های آسیب دیده از کرونا در آن قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم همانند دو مرحله گذشته به دست صاحبان اصلی آن برسد.
,
 
,
وی اظهار داشت: در مرحله نخست 50 هزار و 200 بسته، در مرحله دوم 52 هزار و 500 بسته و در مرحله سوم 47 هزار و 500 بسته معیشتی برای نیازمندان در نظر گرفته شد، خیرین در مساجد، پایگاه ها، حوزه علمیه، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بهزیستی، اوقاف، تبلیغات اسلامی، عتبات عالیات، آستان قدس رضوی، شهرداری، شورای شهر، بانک ملی، شهرک های صنعتی، کانون های بسیج، آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و گروه های جهادی در راستای جمع آوری کمک ها ما را همراهی کرده اند.
,
 
,
فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: یکی از محاسن رزمایش کمک مومنانه این است که مردم یکبار دیگر جوهره وجودی خود را نشان دادند، جوهره وجودی که نشات گرفته از آموزه های علوی، فاطمی، حسنی و حسینی بوده و ارزش مادی ندارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه