اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج عشایری:

4 میلیارد تومان کمک مومنانه بین خانواده های آسیب دیده عشایر توزیع شد

4 میلیارد تومان کمک مومنانه بین خانواده های آسیب دیده عشایر توزیع شد
سردار نصرت‌الله سیف گفت: در راستای جمع آوری کمک‌ مومنانه با کمک مردم خونگرم عشایر کشور حدود 4 میلیارد تومان را جمع آوری و بین مردم آسیب دیده از ویروس کرونا در سطح عشایر توزیع کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سردار نصرت‌الله سیف عصر امروز در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان لرستان، گفت: افتخار دارم که به عنوان خادم کشور در رزمایش کمک مومنانه در استان لرستان شرکت کرده‌ام، رزمایشی که به لطف خداوند و با درایت مقام معظم رهبری تحت کمک مومنانه به خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا در کشور اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور بیان کرد: در این دوران توانستیم سختی های این ویروس را آسان و تهدیدها را به یک فرصت تبدیل کنیم جایی که همه جهان منتظر بودند که تحریم های آمریکا جنایتکار علیه کشورمان در این برهه خودش را نشان دهد و ایران را از پا در بیاورد، اما با درایت مقام معظم رهبری و مردم توانستیم این بیماری را به خوبی مهار کنیم و به عنوان یک الگو برای سایر کشورها انتخاب شویم.

,

وی اظهار داشت: این گوش به فرمان ملت با مسئولین و همدلی بین ملت و مردم و امام و مسئولین است که تهدید جهانی را به یک فرصت ایجاد کرده وقتی می بینیم که بسیاری از کشورها در برابر این ویروس به زانو درآمده اند اما کشور ما با برنامه‌ریزی و همدلی ملت و مردم و لطف خداوند این بحران را با موفقیت پشت سر گذاشته است و این بحران رزمایشی بود که کشور ما آماده باشد که هر تهدیدی را به یک فرصت تبدیل کنند.

,

سیف تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم عشایر، عشایر ما با فرهنگ خوبی که دارند در بحث کرونا مسئله پیشگیری این ویروس را به خوبی و با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی انجام داده‌اند که در کل کشور و در سطح عشایر هیچ مرگ و میری نداشته‌ایم.

,

وی افزود: توانسته ایم با کمک مردم خونگرم عشایر کشور در راستای جمع آوری کمک‌ مومنانه، حدود چهار میلیارد تومان را جمع آوری و بین مردم آسیب دیده از ویروس کرونا در سطح عشایر توزیع کرده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه