اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم لرستان در رزمایش کمک مومنانه افتخار آفریدند

مردم لرستان در رزمایش کمک مومنانه افتخار آفریدند
سید احمدرضا شاهرخی گفت: استان لرستان از جهت تورم، نرخ بیکاری، عدم رونق کسب و کار در وضعیت نامطلوبی قرار داشت ولی مردم طبق آموزش های علوی افتخار آفریدند و لبخند خوشحالی را به خانواده های نیازمند آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در مراسم مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با اشاره به توزیع ۲۶هزار بسته معیشتی و ۲۵ جهیزیه برای نوعروسان، گفت: مکتب اسلام با بعثت حضرت رسول اکرم(ص) ارزش‌هایی همراه با خودش آورده که آن ارزش ها رذیلت های زمان جاهلیت را به گورستان تاریخ فرستاده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


نماینده ولی فقیه در لرستان عدالت، صداقت، شجاعت، عبادت، مواسات، انفاق، ایثار، مهربانی، دلسوزی و مکارم اخلاق  را جمله از فضیلت هایی رسول اکرم(ص) دانست و گفت: این فضیلت های رسول اکرم(ص) با تلاش و جهاد فرهنگی در همه زمینه ها در جامعه اسلامی آن زمان مستقر کرده که البته جامعه در حد دو شهر مکه و مدینه و شهرهای اطراف انجام شده است.

,
,

وی افزود: بعد از ارتحال نبی اکرم صلی الله اختلافاتی که بر سر جانشینی پیامبر اسلام(ص) به وجود آمد مسیر خلافت ۲۵ سال به سمت سوی دیگر حرکت کرد و آن باعث شد که آن فضیلت های پیامبر اسلام(ص) کمرنگ شود و نتیجه آن شد که قلمرو حکومت اسلامی گسترش پیدا کند.


حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: آنچه که ما امروز داریم از علی بن ابی طالب علیه السلام است، ارزش هایی که در زمان ۲۵ سال خلافت کمرنگ بوده را زنده کردو در مدت ۲۵ سال بیش از ۱۰۰ چاه حفر شده را وقف کرده و کشتزارها و نخلستان هایی را احداث و آنها را وقف کرده است.

,
,
,
,


وی تصریح کرد: امام علی(ع)  به عنوان مولی الموحدین به عنوان سرور ما بر قله نیکوکاری و احسان ایستاده و این درس و آموزش را به ما داد که آنچه امروز در این دوران کرونا دیده ایم نتیجه آموزش علوی است و نتیجه ای که جهاد ایثار، مواسات و انفاق را به ما یاد داد.

,
,


نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: در دوران کرونا با فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند چه خوب است یک رزمایش مواساتی در ماه مبارک رمضان ایجاد شود، دیدیم که در کل کشور رزمایشی بی نظیر انجام شد و استان لرستان جز استان های کم نظیر در این رزمایش قرار دارد با اینکه از جهت تورم، نرخ بیکاری، عدم رونق کسب و کار در وضعیت نامطلوبی قرار داشت ولی مردم طبق آموزش های علوی افتخار آفریدند و لبخند خوشحالی را به خانواده های نیازمند آوردند.


وی  از سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و همه دست اندرکاران پیدا و پنهان که در این رزمایش شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه