اخبار داغ

با اجرای سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه؛

۷۷ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود/ استان قزوین پیشتاز همبستگی و اتحاد در رزمایش کمک مومنانه

۷۷ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود/ استان قزوین پیشتاز همبستگی و اتحاد در رزمایش کمک مومنانه
سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه عصر امروز در استان قزوین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه که عصر امروز(چهارشنبه) در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان در خصوص کمک آحاد مردم به کسانی که در شرایط کرونا آسیب دیدند، اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه سپاه و سازمان بسیج به عنوان متولی رزمایش بزرگ مومنانه در همان روزهای اول ستادی را تشکیل دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: خوشبختانه این کار بزرگ در استان ما هم با محوریت سپاه و مشارکت همه دستگاه‌‌های اجرایی، به ویژه استانداری، صاحبان صنعت، صاحبان سرمایه و خیرین و کارکنان و کارمندان و در راس آن‌ها بسیجیان نیز در سه مرحله برگزار شد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان گفت: مرحله اول رزمایش را در ابتدای ماه مبارک رمضان داشتیم که نزدیک به ۲۲ هزار بسته معیشتی که هر بسته به طور میانگین ۲۵۰ هزار تومان ارزش ریالی داشت.

,

اجرای رزمایش کمک مومنانه با نگاه مسجدمحوری 

, اجرای رزمایش کمک مومنانه با نگاه مسجدمحوری ,

این مقام مسئول بیان کرد: مرحله دوم رزمایش در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی برگزار شد؛ امروز هم مرحله سوم را با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در محل مسجدالنبی(ص) مصلای نماز جمعه قزوین برگزار می‌کنیم.

,

وی تاکید کرد: از آنجایی که مسجد برای ما جایگاه ویژه‌ای دارد نیز این رزمایش با نگاه مسجدمحوری برگزار می‌شود و امشب این بسته‌‌ها در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

,

, ,

طاهرخانی با بیان اینکه ارزش هر بسته میانگین بین ۲۵۰ الی ۳۰۰ هزار تومان است، گفت: این بسته‌ها جدا از اقداماتی است که نیروهای بسیجی به صورت آتش به اختیار در سطح استان انجام دادند که به شمارش نیامده است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: کاری که در استان قزوین اجرا شد، کار بسیار خوبی بود و با مشارکت تمامی دستگاه‌ها انجام شد و امیدواریم که این حرکت عظیم و خوب که یادآور دوران دفاع مقدس است، تداوم یابد.

,

این مقام مسئول در پایان ابراز کرد: در جریان سه مرحله رزمایش کمک مومنانه به طور کلی ۷۷ هزار بسته توزیع شد، اما به طور کلی و با احتساب حرکت‌های آتش به اختیار و غیرسازماندهی نیز حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد.

,

, ,

فرمانده سپاه بوئین زهرا

, فرمانده سپاه بوئین زهرا,

جوانان در اجرای کمک مؤمنانه نقش بزرگی را ایفا کردند

, جوانان در اجرای کمک مؤمنانه نقش بزرگی را ایفا کردند,

غلامرضا مهرعلیا در حاشیه این رزمایش ؛ درباره نقش جوانان در جامعه و فرهنگ اسلامی و رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: تا زمانی که عشق به انقلاب و نظام، ارزش‌ها و شهدا در جوانان تبلور و تجلی دارد، دشمنان خطر را حس می‌کنند، ما باید همواره به این فکر باشیم که روز به روز باور قلبی جوانان تقویت شود.

,

وی ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد رهبر معظم انقلاب با جوانان بر مبنای این پیش فرض اصلی و واقعی است که آینده کشور به دست جوانان رقم می‌خورد و تا زمانی که این قشر ایمان و‌ اعتقاد و باور دینی و قلبی دارند و در برابر مسائل باهوش و درایت برخورد می‌کنند، تبلیغات سوء و خانه برانداز دشمنان که به دنبال انحراف فکری در آنان هستند تاثیرگذار نخواهد بود و جوانان همواره به‌عنوان پشتوانه عظیمی برای نظام و انقلاب به شمار می‌آیند.

,

فرمانده سپاه بوئین زهرا ابراز کرد: در عرصه‌های مختلف شاهد حضور فعال قشر جوان هستیم که نقش‌آفرینی در دفاع مقدس و ایستادگی مقابل دشمنان در گذشته و توجه به موضوعات اجتماعی از جمله کرونا و کمک مومنانه در زمان کنونی از جمله آن‌ها است.

,

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که جوانان خودجوش وارد میدان عمل شده و از ظرفیت خیرین و افراد متدین در راستای کمک مؤمنانه بهره می‌برند و در رفع مشکلات مردم قدم برمی‌دارند.

,

, ,

این مقام مسئول تاکید کرد: تا زمانی که تفکر و روحیه دینی و انقلابی در کشور حاکم باشد دشمنان باید این خیال باطل که می‌توانند در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستند را به گور ببرند، اکنون نیز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه با رمز یا صاحب الزمان(عج) شروع می‌شود.

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع)

, جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع),

۳۵۰۰ بسته معیشتی با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در تاکستان 

, ۳۵۰۰ بسته معیشتی با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در تاکستان ,

سرهنگ ابراهیم حق وردی‌لو درباره اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ایشان مبنی بر همکاری تمام نیروهای مردمی با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر در قالب رزمایش کمک مؤمنانه، همدلی و مواسات، امروز سومین مرحله از این رزمایش در شهرستان تاکستان آغاز شد.

,

وی ادامه داد: در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه سه هزار و 500 بسته معیشتی با ارزش هر بسته 250 هزار تومان بین نیازمندان اقشار مختلف شهرستان تاکستان توزیع می‌شود.

,

, ,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان عنوان کرد: بسته‌های معیشتی بین کارگران، خانواده‌های بی بضاعت و افرادی که از پیش شناسایی شده‌اند در اقصی نقاط شهرستان از جمله فارسجین، ضیاء آباد، خرمدشت، بخش مرکزی، اسفرورین و نقاط مختلف روستایی توزیع می‌شود.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین

, مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین,

همبستگی و اتحاد دستگاه‌‌های قزوین در رزمایش کمک مومنانه بسیار خوب بود

, همبستگی و اتحاد دستگاه‌‌های قزوین در رزمایش کمک مومنانه بسیار خوب بود,

حجت‌ الاسلام علی معبودی در سومین رزمایش کمک‌های مومنانه که عصر امروز(چهارشنبه) در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با اشاره به هدف از برگزاری رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: مهمترین هدف از این رزمایش کمک مومنانه، کمک به محرومین و کسانی که در شرایط کرونا آسیب دیدند، است.

,

وی افزود: یکی از مهمترین دستوراتی که اسلام برای ما دارد این است که نباید در تنگناها محرومین تنها بمانند و در راستای کمک به این قشر و عملی کردن دستور اسلام، درواقع این رزمایش اجرا می‌شود.

,

, ,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین درباره میزان مشارکت دستگاه‌ها در اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان گفت: همبستگی و اتحاد دستگاه‌‌های استان در این رزمایش بسیار خوب بود و امروز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود تا بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

,

معبودی در پایان تاکید کرد: کمک به محرومین و رسیدگی به مشکلات مردم قطعا ادامه خواهد داشت چراکه دستور اسلام و در پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری است.

,

 انتهای پیام /

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه