اخبار داغ

یادداشت؛

رییس مجلسی از جنس شهید سلیمانی

رییس مجلسی از جنس شهید سلیمانی
امروز شاهد اولین جلسه ی مجلس یازدهم در بهارستان بودیم و از ماه گذشته کاندیداهای ریاست مجلس شورای اسلامی مورد کنکاش و بررسی رسانه ها و سیاسیون قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز شاهد اولین جلسه ی مجلس یازدهم در بهارستان بودیم و از ماه گذشته کاندیداهای ریاست مجلس شورای اسلامی مورد کنکاش و بررسی رسانه ها و سیاسیون قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

یکی از کاندیداها که سرباز  ولایت بودن خود را در عمل و نه در کلام اثبات نموده از شانس بیشتری برخوردار است و همه ی دلسوزان نظام را به انقلابی بودن مجلس جدید امیدوار نمود.

,

 

,

محمدباقر قالیباف در عملکرد کاری خود در نیروی انتظامی،شهرداری تهران و کاندیداتوری ریاست جمهوری مانند سربازی پا در رکاب خود را وقف نظام کرد.

,

 

,

به عنوان شخصی که با عملکرد ایشان در شهرداری تهران مطلع بودم باید عرض نمایم که تهران در هر شش ماه با تحولی شگرف روبرو می شد.

,

 

,

وی در کانالیزه کردن و تفکر سیستمیک در نیروی انتظامی انقلابی به پا کردند که هنوز هم همکاران سابق ایشان در نیروی انتظامی از دوران کاری خود در آن زمان،یاد می کنند.

,

 

,

زمانی که ایشان به نفع آیت الله رییسی بنا به توافقات فیمابین انصراف دادند شاهد پانهادن ایشان بر  زحمات قبلی شان جهت تصدی ریاست جمهوری بودیم.

,

 

,

این در حالی بود که سایر گزینه های اصولگرا چنین اقدامی را انجام ندادند.در سال۹۲ نیز علیرغم شانس بالای ایشان و توافق قبلی بین آقایان قالیباف،ولایتی و حدادعادل دال بر انصراف دو گزینه به نفع گزینه ای که از شانس بالایی برخوردار است،آقای ولایتی انصراف نداد و در همان دور اول آقای روحانی رییس جمهور شد.

,

 

,

این عدم وفای به عهد موجب شد که انتخابات به دور دوم نرود و در همان دور اول نهایی شود.حال نمایندگان منتخب با بررسی دقیق و خوش عهدی های دکتر قالیباف به ایشان اعتماد خواهند کرد تا مجلسی انقلابی و یادآور شهید بزرگوار؛ شهید سلیمانی روی کار آید تا به فضل الهی و منویات رهبر معظم انقلاب،دولتی انقلابی را بعد از دولت دوازدهم شاهد باشیم.مجلسی که مدیریت جهادی و معیشت مردم را  در راس کار خود تعریف می نماید.در پرتو همکاری قوه ی قضاییه و مجلس جدید شاهد نظارت بیشتر بر عملکرد نمایندگان خواهیم بود.

,

 

,

 

,
امیدواریم نمایندگان استان کردستان هم در این فرآیند نقش موفقی ایفاء نمایند و بتوانند استان کردستان را از توسعه نیافتگی به توسعه ی نسبی برسانند.
,
 
,
 
,
یادداشت از مهدی حاتمی 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه