اخبار داغ

مدیرکل راه آهن استان زنجان:

پیشرفت 71 درصدی پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- تهران/ پیگیر اعتبارات مورد نیاز پروژه هستیم

پیشرفت 71 درصدی پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- تهران/ پیگیر اعتبارات مورد نیاز پروژه هستیم
خدایی مدیرکل راه آهن استان زنجان با اشاره به اینکه تا به امروز پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- تهران 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: استانداری پیگیر اخذ اعتبار مورد نیاز پروژه بوده و در صورت تامین اعتبار روند اجرای پروژه ادامه می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه دو خطه کردن راه آهن اظهار کرد: در حال حاضر پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان تهران 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: پیمانکار قطعه زنجان به سمت سلطانیه در حال حاضر فعال است و استانداری و هم سازمان مدیریت و استاندار و مجموعه راه آهن پیگیر موضوع بوده تا اعتبار لازم برای تکمیل پروژه اختصاص یابد.

,

مدیرکل راه آهن استان زنجان با تاکید براینکه تا به امروز بدهی پیمانکاران پرداخت نشده است افزود: پیگیری به صورت جدی انجام می‌شود تا پروژه به سرانجام برسد.

,

وی با تاکید بر اینکه برخی از قطعا پروژه بالای 90 درصد پیشرفت دارد عنوان کرد: 104 کیلومتر از این پروژه در استان زنجان قرار گرفته که حدود 71 درصد پیشرفت دارد.

,

خدایی عنوان کرد: همه قطعات این پروژه فعال هستند و قطعه چهارم این پروژه نسبت به سایر قطعات فعال‌تر بوده و روند اجرای عملیات را انجام می‌‌دهد.

,

وی در مورد پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خطوط راه آهن کشور نیز عنوان کرد: سال‌های زیادی است این پروژه را پیگیری می‌کنیم و براساس تفاهم نامه انجام شده قرار است زیرسازی محور توسط شهرک صنعتی و استان انجام شود تا رو سازی آن به راه آهن واگذار شود.

,

مدیرکل راه آهن استان زنجان با بیان اینکه زیرسازی این محور هنوز به اتمام نرسیده است عنوان کرد: در این پروژه 9 کیلومتر باید خط ریل گذاری شود و مستلزم ایجاد خط فرعی از شبکه راه آهن کشور این است که بار باید وجود داشته باشد.

,

وی افزود: باید شهرک و استان بار مورد نیاز سرمایه‌گذار 9 کیلومتری را تامین کنند و در این صورت رو سازی بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه