اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

تحریم ناجا توسط آمریکا از روی درماندگی و استیصال است

تحریم ناجا توسط آمریکا از روی درماندگی و استیصال است
حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: ترامپ به خاطر کرونا و برخی سیاست‌های غلط در حال غرق شدن است و با تحریم ناجا می‌خواهد برای نجات خود حاشیه‌سازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به تحریم ناجا از سوی آمریکا، اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری و کارشناسان سیاسی دنیا این است که ترامپ به خاطر کرونا و برخی سیاست های غلط در حال غرق شدن بوده و می‌خواهد برای نجات خود حاشیه‌سازی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه وقتی انسانی غرق می شود، سعی می‌کند که دیگران را نیز با خود غرق کند و برای نجات خود حاشیه سازی کند، افزود: هدف ترامپ از حاشیه سازی ها هم این است تا مردم این کشور و  سازمان ملل و... فراموش کنند که برخی مسائل وجود دارد.

,

وی گفت: از طرف دیگر ترامپ نه ایران را می‌شناسد نه رهبر ایران و نه نیروهای نظامی ایران را و نگاه او به نیروهای نظامی ایران همانند نگاه وی به نیروهای نظامی خود آمریکا و یا نیروهای ژاندارم و دوران شاهنشاهی است.

,

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: در حالی که نیروهای نظامی ما به عنوان سرباز پا در رکاب ولایت بوده و از لحاظ مالی نیز تنها از حقوقی که قانون تعیین کرده برخوردار هستند.

,

 حسن زاده با اشاره به اینکه نیروهای نظامی جمهوی اسلامی ایران، نیروی نظامی آمریکا یا دوران شاهنشاهی نیستند، گفت: نیروهای نظامی ما یعنی حاج قاسم سلیمانی که حتی برای ماموریت برون مرزی نیز چیزی نمی گرفت و این ویژگی در همه نیروهای نظامی ما اعم از سپاه، ناجا و ارتشی وجود دارد.

,

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه پیش بینی می کنیم، حاشیه سازی های ترامپ ادامه داشته باشد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که ترامپ در آستانه انتخابات دست به کارهای احمقانه دیگری هم بزند.

,

وی افزود: در پایان این را می گوئیم که دشمنان بدانند، ملت و نیروهای نظامی ایران آماده بوده و اگر آنها کوچکترین اشتباهی بکنند تنها شروع کننده خواهند بود و اتمام این ماجرا با ایران خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه