اخبار داغ

امام جمعه تکاب:

تحریم ناجا، نشانه درماندگی و شکست آمریکا است/ رسیدن نفتکش‌ها به ونزوئلا توانمندی ایران را نشان داد

تحریم ناجا، نشانه درماندگی و شکست آمریکا است/ رسیدن نفتکش‌ها به ونزوئلا توانمندی ایران را نشان داد
حجت الاسلام عیسی برادری گفت: تحریم شخصیت ها و نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح ما نشانه پستی، شکست و درماندگی و ضعف آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه تکاب در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به تحریم ناجا از سوی آمریکا، اظهار کرد: تحریم‌های آمریکا نشان از ناتوانی آمریکا در مواجهه و مبارزه با ملت بزرگ ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

حجت الاسلام عیسی برادری با بیان اینکه آمریکا، جایی که نمی‌تواند کاری کند به تحریم دست می‌زند، افزود: تحریم شخصیت ها و نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح ما نشانه پستی، شکست و درماندگی و ضعف آمریکاست.

,

وی گفت: آنها اگر می توانستند، کاری انجام می دادند و لیکن نمی توانند کاری فراتر از تحریم انجام دهند و فقط به این مانور تبلیغاتی دست می زنند.

,

امام جمعه تکاب تصریح کرد: همین کارها سبب می‌شود که صلابت و اقتدار چهره ها، اشخاص و نهادهای انقلابی که توسط آمریکا تحریم می شوند، بیشتر می‌شود.

,

برادری اظهار کرد: چه سپاه، چه ناجا و یا هر جای دیگر که از سوی آمریکا تحریم می شوند، انگیزه و رنگ و بوی انقلابی بیشتر می گیرند و علاقه مردم نسبت به نهادها و شخصیت ها بیشتر می‌شود و اتفاقا کارایی آنها نیز بیشتر می‌شود.

,

وی با بیان اینکه آمریکا فاقد قابلیت و توانمندی برای مبارزه با ایران در مرحله عمل است، افزود: آمریکا اگر درست می گفت و این همه مانور تبلیغاتی انجام داده بود نفت کش های ما را که به سمت ونزوئلا در حال حرکت بود، متوقف می کرد.

,

امام جمعه  تکاب با اشاره به اینکه با اینگونه اقدامات آمریکا، انگیزه، ایمان و حمایت از نظام و نهاد های انقلابی بیشتر می شود، گفت: آنها درمانده و بیچاره شده اند و نمی توانند با ما در میدان مبارزه اعم از نظامی، اقتصادی و سیاسی بابت حضور موثر در منطقه وارد رقابت شوند و قطعا اینگونه رفتارها نیز به نفع ایران تمام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه