اخبار داغ

استاد دانشگاه:

تحریم نهادها جنبه صوری دارد/ حضور نفت کش ها در ونزوئلا نشان داد تحریم ها دیگر اثر ندارد

تحریم نهادها جنبه صوری دارد/ حضور نفت کش ها در ونزوئلا نشان داد تحریم ها دیگر اثر ندارد
استاد دانشگاه با بیان اینکه تحریم یک نهاد یک حرکت روانی به شمار می رود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است و با دشمنان مقابله می کند و این تحریم ها به دنبال کم رد وزن این نیرو در فضای کشور است و امنیت کشور را پایین می آورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود معلمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا اظهار کرد: تحریم هایی که توسط آمریکا صورت می گیرد، دو هدف را دنبال می کند؛ رفتن برخی افراد در لیست تحریم ها، گرا برای ترور آن ها به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
استاد دانشگاه با بیان اینکه این تحریم ها موثر بودن این افراد در داخل کشور و خارج از کشور را نشان می دهد، عنوان کرد: یکی از مسئولان سیاسی را زمانی به لیست تحریم ها اضافه کردند و اموال او را در بانک های خارجی بلوکه کردند این درحالی است که این شخص یک ریال هم در بانک های خارجی نداشت.
,
 
,
وی ادامه داد: در همان روز شورای عالی امنیت ملی برای این شخص محافظ تعیین کرد تا این شخص در معرض ترور قرار نگیرد.
,
 
,
معلمی با بیان اینکه تحریم یک نهاد یک حرکت روانی به شمار می رود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است و با دشمنان مقابله می کند و این تحریم ها به دنبال کم کردن وزن این نیرو در فضای کشور است و امنیت کشور را پایین می آورد تا این نیرو را در بین افکار عمومی دنیا و داخلی تضعیف کند.
,
 
,
عضو هیئت دانشگاه با اشاره به محدودیت هایی که این تحریم ها برای خرید تجهیزات برای این نیرو ایجاد می کنند، خاطرنشان کرد: البته ارسال کشتی های نفت کش ایرانی به ونزوئلا نشان داد تحریم ها دیگر اثری ندارد و صرفا یک جنبه روانی برای امریکا دارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه افکار عمومی هم تا امروز به این مسئله آشنا شده اند و این تحریم ها دیگر جنبه روانی هم نخواهد داشت، گفت: این تحریم ها جنبه صوری برای کشورمان دارد و مخاطب داخلی در خود آمریکا دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه