اخبار داغ

نماینده اردستان در مجلس:

دشمن با تحریم نیروی انتظامی امنیت ما را نشانه رفته است

دشمن با تحریم نیروی انتظامی امنیت ما را نشانه رفته است
حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد گفت: دشمنان در حال غرق شدن هستند و با آخرین نفسها می خواهند خود را نجات دهند و امنیت ما را نشانه گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار داشت: دشمنان از هر  راهی که بتوانند می خواهند ارکان قدرت نظام اسلامی را تضعیف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت کشور ایران در بین کشورهای جهان از نمونه هاست و امنیت عمومی مردم توسط نیروی انتظامی تامین می شود و دشمن با تحریم کردن این نیرو قصد دارد تا در امنیت کشور خلل ایجاد کند.
,
 
,
وی افزود: دشمن در جریان ها و آشوبهای سال گذشته که برای گرانی ها ایجاد شد نشان داد که برای رعب و وحشت و ناامنی در کشور نقشه کشیده تا بتواند روحیه امنیت مردم را تضعیف کند.
,
 
,
وی ابراز داشت: دشمن به هر بهانه ای و هر چیزی چنگ می زند تا به اهداف شوم خود برسد و طبق ضرب المثل معروف فردی که در حال غرق شدن است به کوچکترین گیاه هم برای زنده ماندن متوسل می شود و دشمن هم در حال غرق شدن، سرنگونی و اضمحلال است.
,
 
,
حجت الاسلام طباطبایی نژاد بیان کرد: تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از سوی آمریکا دشمنانه بوده و هیچ اثری نخواهد داشت چرا که نیروی انتظامی فعالیت خود را با پشتوانه مردم و داخل کشور و با روحیه شهادت طلبانه پیگیری می کند و این تحریم ها بی اثر خواهد ماند.
,
 
,
نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان در حال غرق شدن هستند و با آخرین نفسها می خواهند خود را نجات دهند و امنیت ما را نشانه گرفته اند و با توجه به تحرکات سال گذشته مشخص شد که دشمنان چه اهدافی را دنبال می کنند.
,
 
,
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی ایران مقتدر و مردمی است و از دل مردم برخاسته و از خود مردم بوده و سختیها و مشکلات مردم را درک می کند و نیروی انتظامی هر چند یک نیروی نظامی است ولی در عین حال مردمی و اقتدار خود را از مردم گرفته و به مردم هم اقتدار و امنیت می دهد.
,
 
,
حجت الاسلام طباطبایی نژاد افزود: مسئولان هم با توجه به وظایف گسترده ای که نیروی انتظامی دارد و باید امنیت را در کشور ایجاد کنند و مهمترین ابزار امنیت در کشور نیروی انتظامی است باید تا جایی که امکان دارد بیشتر از گذشته این نیرو را پشتیبانی کنند.
,
 
,
نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: یکی از اهداف نیروی انتظامی مقابله با تروریست هایی است که وارد کشور می شوند یا در کشور وجود دارند که این نیرو مقتدرانه با آنها مقابله کرده و دشمن هم هدف گیری خود را با نیت تضعیف این نیرو آغاز کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه