اخبار داغ

عضو انجمن خوشنویسان ایران:

تحریم آمریکا، مسیر پیشرفت نیروی انتظامی را هموارتر کرد/ اهدای اثر هنری به مدافعان امنیت اردبیل+ عکس

تحریم آمریکا، مسیر پیشرفت نیروی انتظامی را هموارتر کرد/ اهدای اثر هنری به مدافعان امنیت اردبیل+ عکس
الماسی عضو انجمن خوشنویسان ایران با بیان اینکه نیروهای انتظامی همواره در خط مقدم به عنوان مدافعان حریم امنیت خوش درخشیده اند،گفت: این تحریم امریکا نیز همچون سایر تحریم های این رژیم مستبد، فرصتی برای درخشش بازوان توانمند انقلاب در عرصه های جهانی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد الماسی عضو اصلی شورای مرکزی انجمن خوشنویسان ایران شعبه اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از نیروی انتظامی به عنوان تامین کنندگان امنیت و اسایش کشور نام برد و گفت: تحریم‌های اخیر دولت مستکبر آمریکا علیه نیروی انتظامی، همچون سایر تحریم‌ها علیه ملت مظلوم ایران، نشانه درایت و رشادت‌های سربازان ولایت در مسیر تامین استقلال، آزادی  کشور و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

, ,
این  مدرس انجمن خوشنویسان اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در خط مقدم و به عنوان مدافعان حریم امنیت همیشه خوش درخشیده اند،گفت: مدافعان امنیت از یک سو اتحاد ملی را رقم زده اند و از سوی دیگر استیصال و درماندگی رژیم سلطه‌گر را در کنترل و و نابودی ستوم پنجم آنها  بخصوص عوامل نفوذی را نمایان کرده است که تحریم های اخیر خود گویای این مدعا است.
,
 
,
عضو بسیج هنرمندان استان اردبیل خاطرنشان کرد: این تحریم مضحک نشانگر ناکارآمدی تحریم های قبلی استکبار و شکست های پی در پی در جنگ های ظالمانه علیه ملت ایران است چراکه توانمندی های ایران اسلامی روز به روز ضعف های پنهان آمریکا در عرصه جهانی را نمایان می کند.
,
 
,
الماسی از تحریم های آمریکا به عنوان فرصت های پیش رو برای کشور نام برد و گفت: این تحریم ظالمانه نیز همچون سایر تحریم ها تبدیل به فرصت های درخشانی برای نیروی انتظامی در عرصه های جهانی خواهد شد چراکه این نهاد انقلابی با رشادت های بی شمار خود در عرصه های مختلف همچون مبارزه با مواد مخدر بر تارک جهان درخشیده و دسات مافیای قدرت و زر و زور را در منطقه قطع کرده که این بار با فرصت بوجود آمده انشاءالله تلاش های این نیروی مقتدر و انقلابی در عرصه های جهانی باعث قطع دستان زورگویان و مستبدا بین المللی خواهد شد.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
این هنرمند اردبیلی در پایان سخنان خود با قلم زیبا و رسای خود به حمایت ار نیروی انتظامی پرداخت و مجموعه آثار خوشنویسی خود را به مدافعان امنیت تقدیم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/ج
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه