اخبار داغ

نماینده مردم سقز و بانه:

خروجی تحریم آمریکا، اتحاد مردم و اقتدار ناجا است

خروجی تحریم آمریکا، اتحاد مردم و اقتدار ناجا است
خروجی تحریم آمریکا اتحاد مردم و اقتدار ناجا است و هدف آمریکا از تحریم نیروی انتظامی ایجاد ناامنی در کشور است اما با هوشیاری نیروهای مسلح امنیت روز به روز در کشور بیشتر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد رحیمی درگفتگو با کُردتودی، با اشاره به اعمال تحریم آمریکا علیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: خروجی تحریم آمریکا اتحاد مردم و اقتدار ناجا است و هدف آمریکا از تخریب نیروی انتظامی ایجاد ناامنی در کشور است ولی امنیت روز به روز در کشور بیشتر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

رحیمی ضمن ظالمانه دانستن تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا اظهار کرد: تحریم ناجا به عنوان عامل مهم در تامین امنیت کشور ،عملی مستکبرانه است اما دشمنان با این اقدام و تحریم در واقع خواری و ذلت خود را نمایان کردند.

,

وی در ادامه اضافه کرد :با توجه به اینکه پلیس وظیفه  ایجاد امنیت را بر عهده دارد، تحریم آن مقابله با امنیت  درونی کشورها و حقوق شهروندی و زیر پا گذاشتن حقوق کرامت انسانی است، این تحریم‌ها در حالی اتفاق افتاده که خود این کشورها در صورت مبارزه با عوامل پلیس سخت‌ترین برخوردها را خواهند داشت.

,

رحیمی با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا دیگر عنوان تبلیغاتی به خود گرفته است افزود: سران آمریکا می‌دانند که این اقداماتشان بی تاثیر است اما به تعبیر امام (ره) آمریکا همانند شیر پیری است که کاری از او ساخته نیست و تنها می خواهد اعلام وجود و حضور کند.

,

وی در پایان با اشاره به خدمت نیروهای ناجا در راه امنیت تاکید کرد: مردم در قبال این تحریم ها باید از خدمتگزاران امنیت بیش از بیش تجلیل کنند و با تقدیر از این اشخاص وظیفه انسانی، عقلی و شرعی خود را به جا بیاورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه