اخبار داغ

امام جمعه فاروج:

آمریکا آرزوی برهم زدن امنیت داخلی جمهوری اسلامی را با خود به گور خواهد برد

آمریکا آرزوی برهم زدن امنیت داخلی جمهوری اسلامی را با خود به گور خواهد برد
حجت الاسلام نوروزی گفت: جمهوری اسلامی ایران در خلال امنیتی که دارد تبدیل به یک الگو برای کشور های منطقه می‌شود و آمریکا در صدد است به هرقیمتی و از هر طریقی حتی تحریم نیروی انتظامی این امنیت را در ایران از بین ببرد اما این آرزو را به گور خواهد برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین نوروزی، امام جمعه فاروج در گفتگو با خبرنگار صبح فاروج  با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم کشور عزیز ما مسئله امنیت است. اظهارداشت: این امنیت با لطف خدا، تلاش ها و ایثارگری های سربازان امام زمان و پرسنل زحمت کش و جان برکف نیروی انتظامی بدست آمده و به عنوان یک فاکتور مهم در قدرت جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح فاروج,

نوروزی بیان کرد: علارغم همه دشمنی ها، کارشکنی ها  و تقویت تروریستی که توسط آمریکا و صهیونیست ها انجام می‌شود اما با این وجود امنیت جمهوری اسلامی ایران یک امنیت مثال زدنی در منطقه است.

,

امام جمعه فاروج اظهار داشت: اولین دلیل تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا، عصبانیتی است که از دست نیروی انتظامی دارد چرا که نیروی انتظامی بطور مستمر و حتی در همین روزهای اخیر گروه های مختلفی از اشرار، قاچاقچیان انسان و مواد مخدر و برهم زدگان امنیت داخلی کشور را منحدم کرد.

,

وی افزود: دلیل دیگر این است جمهوری اسلامی ایران در خلال امنیتی که دارد تبدیل به یک الگو برای کشور های منطقه می‌شود و آمریکا در صدد است به هرقیمتی و از هر طریقی حتی تحریم نیروی انتظامی این امنیت را در ایران از بین ببرد.

,

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی گفت: آمریکایی ها که از ظرفیت داخلی کشور ما خبر ندارند این آرزوی باطل را به گور خواهند برد و  بزودی نیروی انتظامی ما هم با غلبه بر آثار تحریم ها و اثرگذاشتن بیش از پیش در امنیت کشور و منطقه اقتدار خودش را به رخ جهانیان از جمله آمریکا خواهد کشاند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه