اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

مدعیان حقوق زنان و کودکان، مافیای قاچاق و عیاشی اند/ الگوبرداری از زندگی غربی خوشبختی زن را فراهم نمی کند

مدعیان حقوق زنان و کودکان، مافیای قاچاق و عیاشی اند/ الگوبرداری از زندگی غربی خوشبختی زن را فراهم نمی کند
ناصر صفری افلاکی با بیان اینکه کسانی که دختران ایرانی را می فروشند و تجارتخانه درست کردند مافیای قاچاق و عیاشی اند، گفت: چندی پیش که سرشبکه باند قاچاق دختران ایرانی دستگیر شد مدعیان حقوق زنان سکوت کردند اما الان در قضیه قتل رومینا صدایشان درآمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر صفری افلاکی، کارشناس مسائل مذهبی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه قتل دختر نوجوان ۱۳ ساله توسط پدرش باعث تاسف هر انسانی است اظهار کرد: آدم از این رخداد متاسف می شود اما برخی افراد از این وقایع پیراهن عثمان درست می کنند و قصد دارند این موضوع را یک مشکل رایج در جمهوری اسلامی نشان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: باید دید در دل خانواده چه آسیبی به دختر وارد شده بود که دل به فردی خارج از محیط خانواده بسته و از محیط خانواده جدا شد.

,

صفری افلاکی با تاکید براینکه از چنین مشکلات در همه جوامع بشری چه در گذشته و چه حال وجود دارد، تصریح کرد: حفظ شخصیت و هویت زن و دختر مهم است، اینکه عده ای به اسم حقوق کودک و زن بر سر جمهوری اسلامی فریاد می زنند که احکام و قوانین ضد فمنیست و حقوق کودک است تنها شعار حقوق بشر می دهند چراکه همان ها دختران ایرانی را به شیوخ عرب می فروشند.

,

این کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه کسانی که دختران ایرانی را می فروشند و تجارتخانه درست کردند مافیای قاچاق و عیاشی اند، گفت: چندی پیش که سرشبکه باند قاچاق دختران ایرانی دستگیر شد مدعیان حقوق زنان سکوت کردند اما الان صدایشان درآمده است.

,

وی با اشاره به اینکه پدر این دختر نوجوان ۱۳ ساله باید سزای اعمال خود را ببیند، افزود: برخی خانواده ها ادعای غیرت دارند اما دختران و زنان خود را به راحتی در جامعه رها می کنند.

,

صفری افلاکی در پایان خاطرنشان کرد: دخترانی که با همفکری خانواده هایشان و الگوبرداری از زندگی غربی و دوری از تمدن اسلام ارتباط با نامحرم و برهنگی را خوشبختی زن می دانند بدانند که به بیچارگی مبتلا شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه