اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

کرمانشاه در کنترل کرونا هنوز به مرحله بحرانی نرسیده است

کرمانشاه در کنترل کرونا هنوز به مرحله بحرانی نرسیده است
بهمن روشنی گفت: در زمینه کنترل کرونا هنوز به مرحله بحرانی نرسیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، د اظهار داشت: با توجه به بازگشایی ادارات و بازارها و افزایش رفت و آمدها و بیشتر شدن ارتباطات بین مردم، بالا رفتن افراد مبتلا در کرمانشاه تا حدودی قابل پیش بینی بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان داشت: اما هنوز به مرحله بحرانی که قابل کنترل نباشد نرسیده‌ایم، در حال حاضر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فعلی جوابگوی درمانی مردم خواهد بود.

وی گفت: در خصوص تجهیزات مورد نیاز ارائه خدمات بیماران مبتلا به کرونا، مشکل زیادی وجود ندارد و چند دستگاه اکسیژن ساز در حال خرید است.

این مسئول گفت: پروتکل درمانی که از طریق وزارت بهداشت به مراکز درمانی ابلاغ شده است، گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی آن را باز بینی کرده لذا راهنمای ما در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی است.

روشنی تصریح کرد: بیماری که به اورژانس و مراکز ۱۶ ساعته مراجعه می‌کند، توسط پزشک معاینه شده و در صورت داشتن علائم تنفسی و قرار داشتن در گروه پر خطر در بیمارستان بستری می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه عنوان کرد: مرکز بهداشت از روز اول تا روز چهاردهم پیگیر بیماران مبتلا به کرونا خواهد بود و در صورت تشدید علائم به بیمارستان فراخوان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه