اخبار داغ

نمایند سابق مجلس:

تحریم نیروی انتظامی تحریم امنیت مردم ایران است/ تضعیف قوای نظامی هدف شوم استکبار است

تحریم نیروی انتظامی تحریم امنیت مردم ایران است/ تضعیف قوای نظامی هدف شوم استکبار است
نمایند سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که تحریم نیروی انتظامی تحریم امنیت مردم ایران است، گفت: تضعیف قوای نظامی هدف شوم استکبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار قم فردا،ضمن محکوم کردن تحریم نیروی انتظامی از سوی وزارت خزانه داری آمریکا اظهار داشت: در طی 41 سال گذشته همواره استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به کشورمان بوده و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نبوده است.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین برنامه های این کشور تضعیف قوای نظامی کشور بوده تا بتواند با این کار هم امنیت شهروندان را به خطر بیندازد و علاوه بر این کشور را در عرصه بین المللی تضعیف کند.

جعفری تحریم های اخیر سپاه و در ادامه نیروی انتظامی را در همین راستا عنوان کرد و ابراز داشت: هدف دشمن از این اقدام ضربه زدن به اقتدار کشورمان است و می خواهد با این اقدامات تضعیف کشور را رقم بزند.

وی بیان داشت: این اقدام آمریکا در حالی صورت می گیرد که نیروی انتظامی کشورمان در خط مقدم مبارزه و مقابله با مواد مخدر قرار دارد اما با این وجود باز هم مورد تحریم آمریکا قرار می گیرد.

نماینده سابق مجلس بیان داشت: باید به این مهم نیز اشاره کنم که نیروی انتظامی همواره شهدای زیادی را تقدیم کشور کرده که در راستای حفظ امنیت و اقتدار کشور بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در واقع شهدای نیروی انتظامی در مقابله با اشراری به شهادت رسیدند که توسط آمریکا و هم پیمانان منطقه ای این کشور حمایت و پشتیبانی می شوند.

قاسمی تاکید کرد: به هر حال ماهیت این کشور برای ملت و  مردم ما کاملا مشخص شده است و قطعا این تحریم ها راه به جایی نخواهد برد.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه