اخبار داغ

نویسنده کتاب من قاسم سلیمانی هستم مطرح کرد؛

آرامش نسبی منطقه مرهون جانفشانی نیروهای انتظامی/ کسب توانمندی های جدید به دنبال تحریم ناجا

آرامش نسبی منطقه مرهون جانفشانی نیروهای انتظامی/ کسب توانمندی های جدید به دنبال تحریم ناجا
محمد حسین خانی گفت: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون دشمن به طرق مختلف ما را تحریم کرده است، قطعا تحریم ناجا مسیر دستیابی به توانمندی های بیشتری را برای ما هموار کرده و خودکفایی در عرصه های مختلف را به دنبال دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین خانی نویسنده کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» در ارتباط با تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا به خبرنگار راه آرمان گفت: آمریکا با خودخواهی و طبع ابر قدرتی خود سال هاست که خون مردم جهان را در شیشه کرده است، این ابر قدرت خودخواه برای دستیابی به منافع خود دست به هر اقدامی می زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود:حال آنکه رئیس جمهور این کشور تابع قوانین بین المللی نیست، برجام نمونه بارزی از قانون گریزی این کشور است در ابتدا توافق می کنند و کمی بعد توافقی که خود امضا کرده اند را پاره می کند.

,

نویسنده کتب دوران دفاع مقدس ابراز کرد: تحریم نیروی انتظامی ناجا که خود نهاد امنیتی ایران محسوب می شود نشان دهنده استبداد و زورگویی آمریکا است و با هیچ منطقی سازگاری ندارد.

,

کسب توانمندی های جدید به دنبال تحریم ناجا

, کسب توانمندی های جدید به دنبال تحریم ناجا,

حسین خانی عنوان کرد: عملکرد پلیس ایران نه تنها باعث برقراری امنیت در ایران بلکه به واسطه وجود این نهاد خدمتگذار، منطقه نیز آرامش نسبی را تجربه کرده است.

,

وی ادامه داد: بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) باید شکرگذار 2 نعمت امنیت و سلامتی بود، نیروی انتظامی همواره در کشور ما تامین کننده امنیت بوده و در شرایطی که اطراف ما بسیار ناامن است، امن ترین فضا را در کشور فراهم کرده است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون دشمن به طرق مختلف ما را تحریم کرده است، قطعا تحریم ناجا مسیر دستیابی به توانمندی های بیشتری را برای ما هموار کرده و خودکفایی در عرصه های مختلف را به دنبال دارد، گرچه ما هم همانند همه کشورها نیازمند ارتباط با سایر کشورها هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه