اخبار داغ

2 میلیون لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد

2 میلیون لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد
مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان از کشف 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی ناجا در شهرستان "ساوه" خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: در تداوم طرح های مبارزه با مخلان کلان اقتصادی، پلیس شهرستان "ساوه" در همکاری با پلیس امنیت اقتصادی ناجا از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سازمان یافته سوخت در یکی از قطب های صنعتی این شهرستان مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در مراحل تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس مشخص شد که یک شرکت صنعتی که در زمینه فرآورده های روغنی فعالیت داشته با استفاده از برخی خلاهای نظارتی در گمرک، مواد سوختی را تحت عنوان روغن های صنعتی از کشور صادر می کند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، تیمی از ماموران پلیس شهرستان "ساوه" به همراه اکیپی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی ناجا به این شرکت اعزام و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تعداد 61 دستگاه تانکر سوخت رسان در حال خروج از شهرک صنعتی شهرستان را توقیف کردند.

,

مفخمی شهرستانی ادامه داد: با انتقال این خودروها به شرکت پخش فرآورده های نفتی و تخلیه محموله تانکرها، 2 میلیون لیتر مواد سوختی با ماهیت نفت و گاز کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: 3 نفر از مسئولان این شرکت با دستور قضائی دستگیر شدند و در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه