اخبار داغ

امام‌جمعه جویبار مطرح کرد

صیانت نیروی انتظامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دلیل اصلی تحریم آمریکا

صیانت نیروی انتظامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دلیل اصلی تحریم آمریکا
آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده گفت: حساسیت آمریکا نسبت به نیروی انتظامی دلیل محکمی بر تأثیرگذاری نیروی انتظامی در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و آمریکا با این اقدام نیروی انتظامی را در چشم مردم ایران محبوب‌تر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این اقدام آمریکا نشانگر اوج اقتدار و کارآمدی نیروی انتظامی است.
 
وی افزود: این تحریم نشان می‌دهد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به نحو احسن توانست در تمامی بخش‌های امنیتی انتظامی موفق عمل کند.
 
 امام‌جمعه جویبار تأکید کرد: حساسیت آمریکا نسبت به نیروی انتظامی دلیل محکمی بر تأثیرگذاری نیروی انتظامی در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و آمریکا با این اقدام نیروی انتظامی را در چشم مردم ایران محبوب‌تر کرده است.
 
نادعلیزاده با اشاره به فرمایشات امام خمینی رحمت‌الله که فرمود اگر آمریکا از ما تعریف کند باید آن روز را از عزا بگیریم  اظهار کرد: عصبانیت آمریکا از نیروهای نظامی به دلیل برآورده نشده خواسته‌هایش در اجرای فتنه‌ها بود زیرا نیروی انتظامی مقتدرانه و باقدرت در برابر مزدوران آمریکایی در داخل ایستاد.
 
وی بابیان اینکه ایران اسلامی مدیون فداکاری و مسئولیت‌پذیری نیروهای نظامی است گفت: ملت ایران قدردان فداکاری و جان‌فشانی‌های نیروی انتظامی است و نمی‌گذارد با عربده‌های یک کشور یاغی در نظام بین‌الملل این زحمات فراموش شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه