اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

بسیج دریایی موجب نااُمیدی دشمنان شده است / ساخت شناور شهید قاسم سلیمانی با قابلیت نشست و برخواست بالگرد

بسیج دریایی موجب نااُمیدی دشمنان شده است / ساخت شناور شهید قاسم سلیمانی با قابلیت نشست و برخواست بالگرد
سردار تنگسیری گفت کرد: ‏افزون بر ۲۴۸ ناوگروه مردمی بسیجی دریایی شکل گرفته که مایه افتخار است، این یعنی افزون بر ۲۳ هزار فروند شناور در جنوب سازمان دهی کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین پیوستن ۱۱۲ فروند شناور رزمی به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس اظهار کرد: ‏به آمریکایی ها و دشمنان اعلام می‌کنیم در سراسر ساحل ۲۲۰۰ کیلومتری جنوب کشور حضور داریم و بدانند که هرکجا باشند ما هستیم و درآینده این را بیشتر احساس می ‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مردم از ایجاد بسیج دریایی استقبال خوبی کرده اند و تقویت این نیروی مردمی دشمن را نااُمید کرده است، آنان در تلاش برای شناخت این نیرو هستند.

,

سردار تنگسیری گفت کرد: ‏افزون بر ۲۴۸ ناوگروه مردمی بسیجی دریایی شکل گرفته که مایه افتخار است، این یعنی افزون بر ۲۳ هزار فروند شناور در جنوب سازمان دهی کرده ایم.

,

وی همچنین در خصوص ساخت انواع شناورها گفت: ‏امروز افتخار می‌کنیم که افزون بر ۹۵ درصد شناورها در درون کشور ساخته می‌شود و در آینده بخش تحرک شناورها هم داخلی سازی می شود.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد: ‏شناور درحال ساخت شهید قاسم سلیمانی با قابلیت نشست و برخواست بالگرد دارای طراحی داخلی بوده، سلاح و تجهیزات آن توسط وزارت دفاع تامین می‌شود؛ همچنین ‏شناور دیگری به نام ابومهدی المهندس هم درحال ساخت است.

,

سردار تنگسیری گفت: چابکی؛ قدرت مانور بسیار بالا و به روز بودن و حفاظت از پرسنل از ویژگی‌های لحاظ شده در شناورهای طراحی شده داخلی است.

,

وی اشاره کرد: ثابت کردیم خواستن توانستن است و این توانایی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همه نیروهای مسلح و حتی بخش خصوصی محقق شده است.

,

وی تصریح کرد: ما می توانیم ادعا کنیم در ساخت ادوات وتجهیزات تحویلی امروز ایرانی بوده و سازندگان داخلی می‌توانند شناورهای نیروی های نظامی بسازند و ۸۰ درصد تجهیزات داخلی است.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ساخت این تجهیزات ازجمله موشک انداز ذوالفقار وشناور میعاد نهایت دقت شده و با فن آوری بالا ساخته و برروی شناورها نصب می‌شود.

,

دریادار تنگسیری با تاکید بر اینکه استفاده از سازه‌های داخلی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار است، تصریح کرد: بر ‏دقت سلاح‌ها افزوده شده و سلاح‌هایی روی این شناورها نصب می‌شود که دقت بالایی داشته و هم رده موشک محسوب می‌شوند.

,

در آیین تحویل بیش از ۱۰۰ فروند شناور در کلاس‌های مختلف به ناوگان نیروی دریایی سپاه سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، امیر حاتمی وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح و امیردریادار رستگاری رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه